Sejak panduan Part-Time Shopee diterbitkan awal September 2018, ia laris bagai pisang goreng panas. Malah, walaupun harga panduan ini semakin naik, ia tetap mendapat sambutan hangat oleh mereka yang mahu tahu cara jana income part-time dengan Shopee.

Panduan Part-Time Shopee yang dijual secara terhad mengikut batch ini dikeluarkan dalam beberapa peringkat harga, iaitu RM99, RM109, RM129 dan sehingga post ini ditulis, ianya dijual dengan harga RM149. Harga akhir atau harga sebenar panduan ini adalah RM169.

Panduan Part-Time Berniaga di Shopee Laris

Panduan Part Time Shopee Laris


Panduan Part-Time Shopee ini adalah panduan terhad untuk mereka yang minat nak berniaga online menerusi platform Shopee.

Anda boleh bina sebuah kedai online Shopee secara percuma sahaja. Anda tidak perlu nak beli domain atau apa-apa hosting. Itu sebab platform Shopee semakin mendapat sambutan dari kalangan usahawan baharu dan usahawan dropship di Malaysia.

Ada Kedai Online di Shopee, Tapi Jualan Kurang Memberangsangkan?

Panduan Cara Berniaga Part-Time di Shopee
Walaupun buka kedai online di Shopee itu mudah, boleh dilakukan dalam beberapa minit sahaja, namun ada beberapa perkara penting lain yang perlu belajar jika mahu produk yang dijual laku keras dan mendapat jualan yang memberangsangkan.

Ramai peniaga di Shopee tak tahu mengenai beberapa tools yang disediakan oleh Shopee.

Antaranya:

  1. Cara nak apply kos penghantaran percuma guna Poslaju atau Free Shipping Program (SSL)
  2. Cara nak buat iklan di Shopee dengan kos sangat minima.
  3. Cara bentukkan kedai di Shopee supaya nampak menarik dan dipercayai pelanggan Shopee.
  4. Cara nak buat listing produk secara pukal atau secara banyak dengan beberapa klik sahaja.
  5. Cara nak buat offer produk supaya nampak menarik agar pelanggan beli.
  6. Bagaimana nak rolling modal di Shopee kalau buat dropship.
  7. Cara kekalkan rating kedai online di Shopee.

Jadi, semua ini boleh diketahui dan didapati dalam panduan ini.

Disebabkan itu juga panduan ini laris dalam tempoh yang singkat kerana nilai-nilai ilmu dan pengetahuan berkaitan berniaga secara part-time di Shopee ini bukan ilmu sebarangan. Ada bukti kejayaan.

Dua Bonus Khas Untuk Bantu Pemula Niaga Shopee

Yang menariknya ialah, panduan ini juga didatangkan dengan DUA BONUS khas kepada pembeli iaitu:
  1. Listing 200 produk dalam fail excel untuk bulk-upload. Ini akan memudahkan mereka yang baru pertama kali bina kedai online Shopee untuk terus ada senarai produk untuk dijual.
  2. Support group Telegram. Ramai usahawan Shopee akan berada dalam group ini. Malah, support diberikan direct oleh tuan penulis panduan.

Jana Jualan Sehingga 5 Angka Sebulan Bukan Mustahil

Panduan ini ditulis lengkap oleh mereka yang memang berpengalaman, malah sudah membuktikan bahawa jualan sehingga 5 angka sebulan di Shopee bukan mustahil untuk dilakukan.

Kalau anda nak tahu, ramai yang telah memiliki panduan ini adalah merupakan mereka yang menjadi agen dropship borong secara terus dari China. Mereka tahu bagaimana nak cari peluang menjana pendapatan lumayan, dan tahu mempergunakan lubuk bisnes online seperti Shopee.

[Baca]Borong Online Terus dari China, dan Jual di Shopee

Serius nak mula berniaga?

Jadi, gunakan panduan part-time Shopee ini sebagai alat bantu mula anda.
Panduan Cara Jual Barang Secara Part Time di Shopee

Malah, menggunakan panduan ini, anda boleh ajar orang lain untuk melakukan perkara yang sama. Dan ianya ada dalam group support Telegram yang disediakan.
Nak memulakan bisnes di Shopee ni sangat lah mudah.. Tapi nak pastikan produk kita terjual tu sangat mencabar kalau kita tidak ada ilmu yang cukup. Jadi, alang-alang anda dah jumpa PANDUAN yang boleh GUIDE anda untuk berbisnes di Shopee ini, grab lah segera peluang keemasan ini. Jangan tunggu sehingga harga naik menjadi RM169 atau sehingga stok jualannya tamat!
Berminat untuk mendapatkan panduan ini tanpa rasa ragu-ragu, terus klik download di bawah ini, buat pembayaran segera, dan muat-turun.

Muat-Turun P. Part Time Shopee

Update!!
Testimoni terbaru mereka yang dah dapatkan panduan ini ...

Testimoni penjual di Shopee
Testimoni panduan part time shopee



Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement