Ini antara masalah ramai yang teringin nak jadi usahawan dan niaga di Shopee. Mereka tahu Shopee menyediakan platform cukup power untuk menjual produk, tetapi masalahnya ramai tak ada produk nak jual. Malah, mereka tak tahu nak jual produk apa yang akan laris di Shopee tu.

Tak perlu risau. Sebenarnya dah banyak panduan disediakan untuk bantu usahawan kecil dan yang baru nak berniaga di Shopee ni. Tak ada produk? Dalam panduan tersebut ada diberitahu bagaimana nak dapatkan produk, malah ada panduan yang senaraikan lebih 100,000 produk laku keras yang boleh dijual di Shopee.

Nak Berniaga di Shopee Tapi Tak Ada Produk? Ini Penyelesaiannya..

Bagaimana nak mula bisnes di Shopee cara dropship
Dalam ebook Bisnes Shopee, ia bukan sahaja menyediakan senarai produk untuk anda jual di Shopee, tetapi ia merupakan senarai produk laku keras. In Sha Allah, ia mudah dijual selain memang sudah ada pelanggan yang mencarinya di Shopee.

Cuma, anda kena ada sedikit ILMU TAMBAHAN untuk lebih melariskan produk yang anda jual di Shopee. Ini adalah kerana, bukan 100 orang, bukan 1000, tetapi ada puluhan ribu penjual di Shopee tu yang perlu anda bersaing.

Jadi, anda perlu bersaing dari segi:

  • Harga jualan produk
  • Diskaun diberikan
  • Kos penghantaran
  • Masa penghantaran
  • Badge khusus macam "Best Seller" atau "Low Price Guarantee"



Ebook tu bukan sahaja tunjuk dan ajar langkah-demi-langkah untuk jana jualan di Shopee, malah buat mereka yang baru nak berniaga, boleh bermula dengan teknik berniaga secara DROPSHIP.

Jadi, mereka yang ada masalah nak berniaga tetapi tak ada produk, bolehlah gunakan panduan yang disediakan ini sebagai rujukan. Tak boleh main redah je bang, silap buat .. rugi pulak nanti. Dah la baru nak mula berniaga.

Ebook ini ada ditunjukkan macam mana anda boleh berniaga secara dropship!

100,000 Senarai Produk Dropship dari Pembekal Tersedia

Apa yang lebih menarik... pembekal dropship yang dikongsikan di dalam ebook ini bukan setakat hanya ada 200 produk sahaja! Tapi ada lebih dari 100,000 produk yang anda boleh pilih untuk letak dan jual di kedai Shopee anda!

Satu lagi ... pembekal dropship ni... mereka ada sistem canggih! Ia akan memudahkan kerja-kerja anda untuk letakkan produk dalam masa atau tempoh yang cepat.

Anda tak perlu nak taip atau upload satu-satu gambar produk yang anda nak jual kat Shopee tu.
Tekan je butang "add product to my store" dalam sistem pembekal dropship ni... terus automatik post gambar dan deskripsi semua produk itu di dalam kedai Shopee anda!

Memang power!

Siapa yang dah dapatkan ebook ini memang akui ia satu sistem yang sangat best dan memudahkan mereka.

Testimonial Berniaga di Shopee Guna Ebook Panduan

Meh tengok testimonial yang dah gunakan ebook ini. Testimonial yang fresh, baru je tu .. tengok tarikh jumlah sales yang dah dibuat tu. Amacam? Mengancam tak?
Testimonial Berniaga di Shopee Guna Ebook Panduan Bisnes Shopee

Anda nak mula berniaga di Shopee, gunakanlah panduan ini. Harga panduan pula tak adalah mahal, malah berpatutan dan mampu milik khusus untuk mereka yang memang berazam nak berniaga secara online di Shopee.

Nak tahu teknik power bisnes Shopee ini? Dapatkan panduan ini sekarang menerusi link di bawah ini:

[klik] http://bit.do/shopeebiz

Gunakan panduan ini yang disediakan dalam bentuk PDF untuk anda baca dan ikuti. Ia macam manual cara nak buat berniaga dengan betul, terutama bab berniaga secara dropship di Shopee.

Semoga berjaya.

Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement