Dah ada kedai online di Shopee tapi jualannya masih kurang memberangsangkan, walhal ramai seller lain mampu jana jualan sehingga 4-5 angka dalam masa seminggu. Mesti ada silap dan kurang di mana-mana, ye tak?

Best sebenarnya menjual di Shopee, sebab menerusi platform online ini, ada pelbagai tools yang boleh digunakan untuk melariskan jualan. Lagipun, pelanggan Shopee sedia ada ada ratusan ribu dan ada kuasa membeli yang besar.

Belajar Berniaga di Shopee Menerusi Group Telegram

Namun begitu, walaupun Shopee ada banyak tools untuk pemasaran dan pengiklan, ramai seller Shopee terutama yang baharu masih belum mampu untuk memanfaatkannya bagi memperoleh jualan yang bagus.

Apatah lagi bila arahan atau panduan disertakan di dalam bahasa Inggeris. Ramai yang keliru dan kurang faham, akibatnya tools yang disediakan oleh Shopee di Seller Center tidak mampu digunakan sebaiknya oleh penjual.

Bagaimana jika saya dedahkan ada satu saluran group Telegram yang boleh anda sertai untuk belajar mengenai Shopee ini dalam Bahasa Melayu?

Telegram Belajar Shopee

Saya agak ... pasti ramai yang ingin sertai group Telegram ini, lebih-lebih lagi bila ia dikendalikan dan dibantu oleh seorang seller berpengalaman yang dah berjaya cecah jualan 7 angka! Baik hati lagi mesra gitu .. hehe ..

Menerusi group Telegram Belajar Shopee ini, anda akan dapat:

  • Beliau akan ajar bermula dari asas bisnes Shopee sehinggalah semuanya.
  • Semua tips dan panduan, selain pelbagai cara-cara akan akan diajar dalam Group Telegram sahaja supaya mudah untuk dirujuk semula.
  • Group Telegram Shopee ini membolehkan ahli bertanya apa sahaja dalam group.
  • Ia ada tips dan panduan bagaimana nak setup, tips nak menjual barang apa, nak uruskan macam mana, serta info dan panduan berkaitan pengeposan barang.
  • Menerusi group ini boleh ulangkaji ilmu yang ada pada bila-bila masa untuk disalin sebagai nota.

Yang menariknya ialah, yuran untuk menyertai Telegram kelas online belajar Shopee ini adalah di bawah RM100! Lebih murah dari kebanyakkan kelas online yang lain sedangkan ilmunya lebih lengkap dan pasti in Sha Allah membuahkan hasil yang diharapkan.

[Dah Baca?] Tips Untuk Newbie Jana Keuntungan Puluh Ribu Sebulan Menjual Secara Online

Di bawah ini antara seller (baru mahupun lama) yang telah mendapat manfaat daripada group Telegram Bisnes Shopee ini.

Kelas Shoppe - Group Telegram

Pembelajaran ni ikut orang, ada yang boleh belajar dengan baik hanya dengan membaca ebook Bisnes Shopee sahaja. Ada pula yang inginkan interaksi dengan guru, ada pula cukup dengan melihat apa yang ada di YouTube. Ada juga yang lebih suka berada di dalam kelas fizikal, dapat kenal awek seller yang cun, bertukar-tukar nombor telefon, atau link kedai Shopee masing-masing dan semacamnya.

Jika anda ingin bersama seller lain dan belajar Shopee menerusi group Telegram di atas, boleh klik link (butang) disediakan di bawah ini:


Untuk sertai, ikut sahaja arahan disediakan menerusi link saya sediakan tu ya. Yuran cuma Rm99 dan anda dapat akses segala tips dan panduan, bersandarkan pengalaman sebenar seller yang dah berjaya menjana jualan 7 angka!.

4 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. wow best ni. yuran oun berbaloi juga dgn ilmu yg akan dapat nanti

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang berbaloi. Kalau gi seminar .. ilmu sama .. mau ribu ribu kena bayar

      Padam
  2. menarik.kebetulan tgh menganggur sebab pkpb ni

    https://e-kantinsekolah.blogspot.com/2020/10/kucing-dan-haiwan-lain-di-kantin-sekolah.html

    BalasPadam
  3. Cara penggunaan media social yg bagus...boleh jadikan tempat belajar walaupun berbayar...tq HH kongsikan benda ni :)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement