Income 4 angka seminggu berniaga di Shopee !! Ramai peniaga online yang inginkan pendapatan dan jualan sehingga 4 angka seminggu, namun gagal mencapainya. Sebab utama ialah mereka terus berniaga tanpa memiliki panduan yang lengkap untuk mereka ikuti dan contohi. Itu sebab jualan 4 angka terasa bagaikan mustahil.

Buat mereka yang berniaga dengan ilmu yang betul, in Sha Allah, target nak dapatkan jualan dan untung sehingga 4 angka seminggu bukanlah sesuatu yang mustahil. Apatah lagi bila berniaga menerusi platform Shopee yang dah semakin popular dan terbukti platform buat duit untuk peniaga online Malaysia.

Panduan Lengkap Cara Berniaga di Shopee

Panduan Lengkap Cara Berniaga di Shopee
Untuk membuat kedai online Shopee sendiri tak sesusah mana. Dalam masa kurang daripada 30 minit, anda boleh memiliki sebuah kedai online anda sendiri di Shopee, samada dengan produk sendiri atau menjual produk orang lain (dropship).

Mereka yang tak ada pendidikan atau pengetahuan tinggi dalam teknologi maklumat (I.T) atau internet pun boleh buat kedai Shopee sendiri.

Cumanya, untuk langkah seterusnya tu .. perlukan perincian, kena ada langkah-demi-langkah yang betul dan berstrategi. Kalau tak betul caranya, kedai Shopee yang siap dibina dalam 30 minit akan jadi kedai krik..krik..krik tanpa hasilkan apa-apa.


Kalau anda baca komen-komen dalam psot ini - Cara Nak Menjual di Shopee

..... anda akan lihat masih ramai lagi peniaga online yang tak tahu banyak aspek yang ada dalam Shopee tu, walhal mereka dah ada kedai Shopee sendiri.

Ini tunjukkan bahawa peniaga online masih tak tahu lagi cara nak berniaga di Shopee ni. Mereka tahu buat kedai untuk jual barang, tetapi prosesnya, prosedurnya .. mereka tak studi .. mereka tak tahu. Serius ramai yang terus blur selepas dah bina kedai Shopee sendiri.

Jadi? Penyelesaiannya?

Panduan Tunjukkan Cara Berbisnes Online Menerusi Shopee

Panduan Lengkap Cara Berniaga di Shopee

Untuk peniaga yang ada masalah nak buat promosi, nak buat pemasaran di Shopee, anda patut gunakan panduan Bisnes Shopee (klik) untuk membantu anda berniaga dan jual produk di Shopee. Panduan ini akan terangkan dengan lengkap segala proses yang perlu apabila berniaga di Shopee.

Prosedur berniaga di Shopee memang agak unik dari mana-mana platform lain. Jadi, kalau tak hadam segala proses Shopee tu, memang rasa macam agak sukar nak buat duit di Shopee ni. Lagi-lagi kalau dah target nak buat jualan sehingga 4 angka seminggu.

Ebook Panduan Lengkap Shopee

Ebook Panduan Lengkap Cara Berniaga di Shopee

Klik SINI untuk Dapatkan Panduan Ini.

Andai anda seorang peniaga online, benar nak berniaga di Shopee, gunakan panduan ini yang disediakan dalam bentuk ebook (format pdf). Ianya ditulis oleh usahawan online yang dah berjaya menjana keuntungan besar menerusi Shopee.

Panduan ini ditulis lengkap dalam Bahasa Melayu, disertakan gambarajah untuk mudah diikuti dan difahami.

Bukan itu sahaja, panduan ini juga memberikan anda teknik untuk buat jualan sehingga 4 angka seminggu - sesuatu yang ramai peniaga online ingin dan mahukan.

Tiru, copy-paste sahaja cara-cara dikongsikan di dalam panduan ini.


Berita baiknya ialah, anda boleh secara automatik join Group Support KHAS bila anda dapatkan panduan ini untuk bantu anda lebih faham tentang cara nak berniaga di Shopee ni. Anda juga boleh contohi beberapa teknik dan cara promosi rakan-rakan dalam group tersebut untuk hasilkan jualan.

Buat tempahan (harga RM100) sekarang di pautan ini - Tempahan Online Panduan Bisnes Shopee

p.s: Harga panduan ini akan dinaikkan sedikit masa lagi, jadi rebut peluang ini selagi anda berkemampuan.

Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement