Siapa yang tak nak mendapat income bulanan sehingga 4-5 angka kan? Apatah lagi kalau ianya merupakan kerja sampingan yang boleh dilakukan di rumah. Sebenarnya memang banyak peluang untuk jana income sebanyak itu, cumanya nak dengan tak nak je untuk belajar bagaimana nak melakukannya.

Alhamdulillah, dah ada ramai yang sudi berkongsi pengetahuan dan ilmu untuk buat duit secara online dengan kerja hanya dari rumah. Tak perlu susah lagi fikirkan pasal punch-card atau datang lewat ke tempat kerja. Ia bukan mustahil.

Income Sampingan Sehingga 4-5 Angka Sebulan Menerusi Program Affiliate

Belajar jana income sampingan dari rumah

Puan Adilah, seorang surirumah berjaya membuktikan bahawa beliau boleh menjana pendapatan sehingga RM40 ribu sebulan hanya dengan kerja di rumah sahaja.

Apa yang Puan Adilah buat?

Puan Adilah telah menyertai salah satu program affiliate. Ia membolehkan beliau memasarkan produk milik orang lain dan menerima komisen jualan yang agak lumayan.

[ads id='ads1']

Ya, dengan menjual produk orang lain, beliau mampu menjana income bulanan sehingga 4-5 angka menerusi komisen. Beliau tak perlu uruskan produk, tak perlu simpan stok dan tak perlu pun uruskan sebarang bentuk urusan jual-beli.


Tugas Puan Adilah hanyalah mempromosikan produk affiliate yang beliau sertai dan memastikan para bakal pelanggan membeli produk tersebut menerusi link affiliate yang telah dikhaskan dengan id beliau.

Untuk pengetahuan anda, ada banyak produk affiliate yang boleh anda promosikan untuk mendapatkan komisen sehingga 50 hingga 70 peratus harga jualan produk. Katakan harga produk tersebut adalah RM100, dengan komisen sebanyak 50% iaitu RM50. Jika mendapat 100 pembeli, anda boleh dapat komisen berjumlah RM5000!

Dari segi matematiknya, apa yang dicapai oleh Puan Adilah memang mampu dibuat oleh sesiapa sahaja.

Menerusi program affiliate, anda tidak perlu ada kemahiran yang tinggi atau kemahiran teknikal. Tiada sebarang syarat yang khusus untuk menyertai program affiliate. Malah, kebanyakan pendaftaran program affiliate adalah percuma!



Namun, untuk memastikan anda mampu menjual dan mendapat komisen yang diidamkan, perlu ada teknik dan cara tertentu untuk memastikan anda mampu menjana pendapatan seperti Puan Adilah.

Kerana itulah, Puan Adilah, seorang surirumah mahu anda mengikuti jejak langkah beliau bersama dengan dua lagi rakan beliau yang telah sama-sama berjaya menerima komisen lumayan menerusi program affiliate.

Puan Adilah dan 2 lagi sahabat beliau telah menghasilkan satu panduan dalam bentuk ebook, malah telah menyediakan kelas online untuk membantu mereka lebih faham mengenai cara betul untuk mengaut pendapatan atau komisen lumayan menerusi progam affiliate yang disertai.

Jika anda ada keinginan tinggi untuk mendapat pendapatan sehingga 4-5 angka sebulan sepertimana Puan Adilah, maka bolehlah mendapatkan panduan tersebut menerusi link disediakan di bawah ini:


Panduan ini semestinya satu peluang baik untuk anda yang mencari sumber pendapatan sampingan, apatah lagi anda hanya perlu melakukannya di kala masa terluang hanya di rumah.


Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement