Zaman sekarang zaman menjual barang dan produk secara online. Ada pelbagai cara dan kaedah, antaranya menjual di media sosial seperti Facebook dan juga Instagram. Ada juga yang berniaga secara online dengan menjual barang dan produk di Shopee atau Lazada.

Namun, cara paling lama dan sebenarnya lebih baik adalah menjual di laman web sendiri, dengan kata lain sebuah laman web e-Commerce (eCom). Kenapa lebih baik? Sebab kita akan dapat bina kredibiliti, jenama dan paling utama ialah kita boleh dapatkan database pengguna.

Bina Web eCom Sendiri Dengan Cara Jimat dan Murah

Bina Web eCom Sendiri Dengan Cara Jimat dan Murah
Fikirkan sejenak, kenapa Shopee dan Lazada membenarkan anda untuk membina sebuah kedai online sendiri di platform mereka secara percuma? Sebab utama ialah kerana dua syarikat gergasi ini akan dapat pengkalan data pelanggan dan pembeli dengan bantuan anda sebagai penjual.

Pengkalan data yang mengandungi maklumat serta info berkaitan pelanggan adalah lubuk emas bagi mereka, walaupun secara langsung mereka tidak menjual apa-apa. Apa yang mereka buat ialah menyediakan platform untuk menjual.

[Dah Baca?] Laman Web TaoBao - Lubuk Usahawan Dropship !! Ketahui Bagaimana Nak Buat ..

Dan, bijaknya mereka .. bukan setakat pengkalan data pelanggan dan pembeli, malah senarai penjual serta pembekal yang berniaga di platform mereka. Semua itu didapati secara percuma tanpa membayar sesen pun kepada anda.

Ada banyak sumber untuk anda bina sebuah laman web ecom anda sendiri antaranya ialah Easystore yang ada menawarkan servis membina sebuah web eCommerce. Malah, Easystore biasanya akan membenarkan anda untuk mencuba platform mereka secara percuma selama 14 hari (terhad).


Tetapi, sekadar mengingatkan, kos seterusnya adalah agak mahal bergantung dengan ciri-ciri tambahan yang anda letakkan dalam web eCommerce anda itu.

Hmm ...

Bina Web eCom Sendiri Dengan Modal Serendah 40 Sen Sehari

Apakata kalau saya beritahu bahawa terdapat cara di mana anda boleh bina laman web eCom yang lengkap dari serendah 40 sen sehari!

Jika serius nak menceburi bisnes online atau perniagaan internet yang sebenar, anda sepatutnya mempunyai sebuah laman web eCom anda sendiri. Dengan eCom anda sendiri, anda tidak perlu susah payah menguruskan order yang masuk, pengeposan dan sebagainya.

Automasikan Bisnes Online

Gunakan sistem yang boleh automasikan segala keperluan dan perjalanan bisnes online anda.

  • Tak perlu menggajikan pekerja. Jimat kos operasi. Bila kos dapat dijimatkan, keuntungan boleh bertambah, betul tak?
  • Lupakan soal mendapatkan servis menyediakan eCom yang berharga puluhan ribu ringgit - upah orang.
  • Lupakan soal bayaran bulanan yang cecah ratusan ringgit hanya untuk pengurusan sistem eCom anda.

Dan lupakan mengenai tawaran bengkel atau seminar atau kelas yang menyediakan pembelajaran menghasilkan eCom anda sendiri.... hmm dah la jauh, kena tanggung kos lain seperti penginapan, pengangkutan, makan minum dan sebagainya.

Solusi Kepada Masalah Kos Bina eCom

Solusi untuk anda yang inginkan sebuah eCom anda sendiri dengan cara jimat dan mampu milik .... adalah dengan memiliki panduan di bawah ini, disediakan oleh seorang peniaga online yang berpengalaman dan tahu apa kehendak sebuah eCom sebenar.

Bina Web eCom Sendiri Dengan Cara Jimat dan Murah
Mengapa perlu gunakan panduan ini? Antara lain ialah ...
    1. Step-by-step dari ZERO sehinggalah anda boleh menghasilkan web eCommerce sendiri
    2. Servis dan plugin yang disarankan untuk hasilkan web
    3. Senarai Supplier yang anda boleh guna untuk borong atau dropship
    4. Teknik nak naikkan conversion jualan website anda

    Okey.

    Part paling best mengenai panduan ini ialah ...

    Kos yang wajib anda keluarkan minima untuk setiap tahun ialah RM150 atau bersamaan 40 sen sehari.. itu lebih murah berbanding anda bayar sistem eCommerce yang kena kena bayar RM118 setiap bulan dan keatas...

    Nak info lanjut? Terus ke sini - [Panduan eCom - Mudah Menjimatkan]

    Ya... hanya 40 sen sehari anda boleh mempunyai web yang sudi bekerja dan menerima tempahan untuk anda pada bila-bila masa dan 24 jam sehari walau ketika anda sedang tidur sekalipun...

    Sekiranya anda betul-betul berminat dan serius untuk hasilkan pendapatan tahun ini dengan eCommerce boleh lah dapatkan panduan ini.

    UPDATE

    Dalam waktu terhad, anda boleh dapatkan panduan ini dengan bayaran serendah RM69.00 sahaja! Bukan lagi lagi RM150.

    Ini adalah harga tawaran untuk mereka yang baru nak berjinak dengan eCom ini. Sangat sesuai untuk newbie.

    Dan, anda akan juga dapat pengkalan data dan info berkaitan semua pengunjung dan pelanggan anda menerusi sistem eCom ini nanti. Nanti, mudahlah anda untuk membuat promosi dan dapatkan lebih banyak jualan daripada pelanggan-pelanggan sedia-ada.

    Banyak kelebihannya tu ...

    Dapatkan panduan ini sekarang menerusi pautan ini - [Panduan eCom Harga Newbie - Sementara Kuota Masih Ada]



    6 Ulasan

    Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

    Catat Ulasan

    Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

    Terbaru Lebih lama

    Advertisement

    Bisnes Shopee

    Advertisement

    BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

    Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


    Advertisement