Lazada. Ramai yang tahu mengenai platform berjual-beli online ini. Ia satu tempat shopping online antara yang pertama di Asia Tenggara yang mendapat tempat di hati kaki shopping. Sebelum munculnya Shopee, Lazada adalah pilihan utama kaki shopping online termasuklah saya sendiri.

Lazada memang dikenali sebagai laman web shopping tetapi tak ramai antara kita terutama peniaga kecil, usahawan online dan yang baru nak belajar berniaga online tak tahu bahawa Lazada juga membuka peluang untuk menggunakan platform mereka untuk berniaga.

Panduan Untuk Berniaga Jual Produk di Lazada

Cara nak jual barang menerusi Lazada

Lazada mempunyai pengikutnya sendiri, malah laman web ini mempunyai beberapa kelebihan yang tak ada pada laman web shopping online lain.


Seperti yang saya katakan di awal tadi, tak ramai pun tahu berkaitan peluang nak menjual produk dan barangan disediakan oleh Lazada ini. Kebanyakkan usahawan online hari ini lebih suka menggunakan platform seperti Facebook dan juga Shopee atau menyediakan laman web sendiri menggunakan Shopify untuk berniaga online.

Mungkin ada yang tanya, bagaimana cara nak berniaga di Lazada ni?

Ebook Panduan Cara Nak Berniaga di Lazada

Tak ramai peniaga online yang dah berniaga di Lazada yang kongsikan cara melakukannya. Tak pasti kenapa, tetapi saya dah temui jalan penyelesaian untuk usahawan yang nak kembangkan perniagaan menerusi platform Lazada ini.

Satu ebook panduan telah dikeluarkan oleh pihak Klikjer untuk bantu mereka yang ingin menjual produk dan barangan menerusi Lazada. Ia merupakan panduan paling lengkap yang menunjuk cara bagaimana nak menjual barang di Lazada.

Kandungan Ebook Bisnes Lazada

Ebook tersebut antara lain akan memberitahu anda perkara-perkara berikut:

  1. Cara Daftar Sebagai Seller Di Lazada
  2. Cara Listing Produk Yang Tepat
  3. Cara Proses Order
  4. Cara Selesaikan Masalah Pelanggan
  5. Cara Promosi Produk Anda Di Lazada
  6. Cara Design Lazada Store Anda
  7. Cara Promosi Lazada Store Anda
  8. Sumber Borong Produk
  9. Cara Jual Produk Secara Dropship

Panduan ini bagusnya ialah, ia akan membantu usahawan yang baru nak gunakan platform Lazada daripada mengalami kerugian akibat tersilap langkah atau cara. Tak mahu salah setting di Lazada, maka panduan ini bagus untuk diguna-pakai.

Sepertimana laman web shopping online lain yang menyediakan platform untuk menjual, pasti ada pantang-larang (do-don'ts) untuk membuka kedai online di Lazada ni.

Oh ya, kalau nak tahu, ebook panduan Cara Nak Berniaga di Lazada  ini ditulis oleh penulis yang sama mengeluarkan ebook Panduan Bisnes Shopee. Jadi, dari segi konten, kredibiliti yang ada pada penulis memang tak dapat disangkal lagi.
Panduan Berniaga Online di Lazada

Semua yang ditulis dalam ebook panduan berniaga di Lazada ini adalah bersandarkan kepada pengalaman sebenar beliau, malah beliau turut berkongsikan tips bagaimana nak menjana jualan sehingga 4 ANGKA SEHARI.

Andai anda ingin melebarkan sayap bisnes online anda menerusi Lazada, inilah peluang untuk belajar, boleh klik akses di bawah ini untuk terus dapatkan ebook panduan ini.


Oh ya, jadilah untuk tempoh terhad, anda juga boleh dapatkan ebook di bawah ini secara PERCUMA, selain dua bonus ebook untuk tempahan terawal.

Ebook Percuma - 6 Website Supplier




1 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Jika nak mula berniaga di sini, pastikan anda dah tahu selok-belok, baru boleh buat sales laju.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement