Telekung Berjenama Hanya RM16 Sepasang Dijual di Lazada

Jutawan Homestay
Anda teringin memiliki telekung berjenama? Atau nak hadiahkan telekung berjenama kepada yang tersayang? Mengapa tidak mendapatkannya secara online di Lazada? Dengan jualan kilat (flash sale), anda boleh mendapatkan telekung berjenama dengan hanya RM16 sepasang!

Harga yang memang cukup murah. Malah, sukar ditandingi kat mana-mana kedai yang jual telekung berjenama. Biasanya kalau telekung berjenama ni, harganya boleh menjangkau sehingga puluhan ringgit malah anda jenama eksklusif menjual telekung sehingga ratusan ringgit sehelai.

Telekung Berjenama Dijual RM16 Sepasang di Lazada

Telekung Berjenama Hanya RM16
Menerusi jualan kilat di Lazada, anda boleh beli secara online telekung berjenama dengan harga serendah RM16 sepasang. In Sha Allah, kualitinya juga agak bagus dan selesa untuk memakainya.

Bukan semua orang mampu nak beli telekung berjenama yang harganya puluhan, ratusan ringgit. Walhal telekung merupakan keperluan untuk wanita bersholat yang tidak sepatutnya diberatkan.

Harga Telekung Bukan Penentu Sholat Diterima

Harga telekung yang mahal bukan satu yang wajib yang memungkinkan sholat itu diterima oleh Allah S.W.T. Asalkan telekung itu memenuhi tuntutan syarak, tidak membawa kepada fitnah, tidak memudaratkan si pemakai, itu sudah memadai. In Sha Allah, sholat akan sempurna walaupun telekung bukan ada jenama.

Wanita kekal wanita, melainkan ia melampaui batas nak menukar jantina .. huhu. Bila sebut wanita, tak lepas dengan rasa ingin cantik dan berfesyen, hatta dalam menjalankan ibadah.

[Baca] 7 Panduan Untuk Memilih Telekung Sholat

Itu sebab munculnya jenama-jenama hebat dijual dengan harga yang mahal untuk telekung, tudung, shawl, anak tudung, stoking kaki, stoking tangan dan macam-macam lagi termasuklah jubah yang menutup aurat.

Produk-produk ini dibuat dengan cantik dan dicorakkan sehingga mampu memikat wanita untuk membeli. Malah, ada yang disulam serta dipadankan dengan jenis fabrik yang lain agar nampak lebih istimewa.

Bila dah sebegitu, pastinya harganya sudah melebihi dari harga biasa.

Tak perlu rasa risau dan gusar, dalam hati mahukan yang cantik tetapi inginkan harga yang mampu dibeli.. di Lazada Malaysia, anda boleh dapatkan produk-produk sebegini yang berjenama dengan harga yang mampu anda bayar.

Bukan semua peniaga nak cekik darah. Ada je yang prihatin dan tahu keinginan wanita yang ingin berpakaian, bertudung dan tertelekung cantik pada harga yang munasabah.

Nak dapatkan telekung yang macam anda inginkan tu? Terus ke link ini - http://invol.co/cle73e


Telekung Berjenama harga mampu milik


Menerusi Lazada, harga telekung yang cantik siap dengan lace untuk nampak istimewa boleh dibeli dengan harga serendah RM16 sahaja. Rasanya harga yang cukup menarik untuk sepasang telekung yang ada jenama.

Tak perlu keluar ke pasaraya besar atau ke kedai-kedai eksklusif nak dapatkan harga telekung berjenama yang murah. Boleh je beli secara online di Lazada.
Telekung cantik lace murah
Tak tahu cara nak buat belian di Lazada, minta sahaja pertolongan dari anak, sedara-mara atau jiran untuk membelinya secara online. Tukarkan sahaja alamat penghantaran. Tak susah mana pun.

Nak tengok beraneka pilihan telekung berjenama dengan harga mampu milik? Terus sahaja ke link ini -  http://invol.co/cle73e

Semoga ia membantu anda untuk bershopping dengan lebih bijak. :)

Post a Comment

2 Comments

  1. wow murahnya.. mama tgh usha kat lazada ni mmg murah siap ada lace

    ReplyDelete
  2. Fuh..memang harga tak masuk akal..

    terbaik la

    ReplyDelete

Komen adalah tanggungjawab anda. Sebarang komen yang ditingalkan tertakluk pada Akta 588 SKMM. Komen dengan nada ilmiah, dan lakukan dengan niat yang murni. Untuk pengiklanan, boleh gunakan borang 'hubungi saya' atau looket.me/hasrulhassan.