Masih ramai lagi yang ragu-ragu untuk memulakan bisnes affiliate ni. Bisnes affiliate adalah bisnes yang paling kurang risiko untuk anda ceburi. Anda tidak perlukan modal, anda tidak perlu hasilkan produk, anda tidak perlu untuk menaja, anda tidak perlu menyediakan bahan promosi .. malah, pendaftaran untuk memulakan bisnes ini juga percuma.

Saya agak lama juga ceburi bisnes affiliate ini. Saya pernah mendapat income 4 angka menerusi bisnes ini, hanya dengan menjual satu produk dalam masa kurang 7 hari. Walaupun itu bukan satu pencapaian yang terbaik untuk seorang agen affiliate seperti saya, namun alhamdulillah .. sehingga ke hari ini, saya masih lagi merasa income dan komisen duit affiliate ini.

Belajar Buat Duit Affiliate Dengan Panduan RM10

Zaman saya, nak belajar mengenai affiliate ini tidaklah semudah sekarang. Dulu, tak banyak panduan dan ebook yang boleh saya rujuk untuk berjaya dalam bisnes affiliate ini. Kalau ada pun, kebanyakkannya ditulis oleh mat salleh, dalam bahasa Inggeris.
[Dah Baca?] Komisen Affiliate Awal Tahun 2017
Ya, memang ada beberapa tips dan panduan yang boleh anda Google dengan mudah tapi ... ia bersepah-sepah, dan ada di antaranya tidak berikan jalan lurus untuk bagaimana nak menjana pendapatan menerusi program affiliate.

Tapi hari ini, alhamdulillah.. ramai sifu-sifu dalam bisnes affiliate yang telah sudi berkongsi pengalaman, tips dan teknik bagaimana nak buat duit dengan affiliate ini.

Salah seorang sifu dalam bidang ini yang saya ketahui ialah Oswald Justin. Seorang bekas chef yang telah menjadikan bisnes affiliate sebagai punca pendapatan. Anda tentu terkejut dengan jumlah duit yang telah berjaya diperoleh dengan program affiliate yang beliau sertai.
Saya sendiri mengikuti rapat tips yang diberikan oleh Oswald Justin ini. Memang tak rugi amalkan segala panduan yang diberikan. Sebabnya .. ia memang memberikan hasil.
[Dah Baca?] Belajar Bina Blog Untuk Jana Income
Anda agak beruntung kerana Oswald Justin sudi nak kongsikan kepada anda cara nak buat duit dengan affiliate ini. Malah, beliau telah hasilkan sebuah panduan (ebook) yang akan bantu anda untuk belajar cara buat duit dengan bisnes affiliate dari awal hingga akhir.

Panduan tersebut akan membolehkan anda faham bagaimana bisnes affiliate ini dilakukan, dan bagaimana anda boleh menjana pendapatan menerusinya.

Jika anda nak belajar buat duit dengan affiliate, maka saya syorkan anda untuk memiliki panduan affiliate sempoi tapi power yang telah disediakan oleh Oswald Justin ini. Harganya cuma RM10 sahaja.

RM10 untuk sebuah panduan yang akan buka mata anda cara nak jana pendapatan menerusi bisnes affiliate sehingga dapat income 3-4 malah 5 angka dalam tempoh singkat! In Sha Allah.
Berminat? Boleh terus buat tempahan secara online di sini - Tempah Online Panduan Affiliate
Saya tunjukkan kepada anda, salah satu program affiliate yang baru saya promosikan - dengan gunakan tips dari panduan ini - RM10 je tapi hasilnya ... alhamdulillah...

p.s: Harga diskaun RM10 dah tamat ...

1 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Salam Sejahtera Tuan Hasrul,

    Saya setuju mengenai perkongsian program affiliate ni. Program Affiliate merupakan program yang senang untuk sesiapa sahaja bermula terutamanya yang baru nak kenal dunia perniagaan internet. Selain itu juga, Pemasaran affiliate tidak memerlukan modal, tidak perlu membina website, tidak perlu mengurus akaun aliran wang, tidak perlu khidmat pelanggan dan berisiko paling rendah.

    Saya juga ada menawarkan program Affiliate dalam Niche Travel Guide untuk sesiapa sahaja yang berminat untuk membantu orang ramai melancong dengan lebih mudah.

    Terima kasih dan salam perkenalan dari saya.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement