Rahsia Blogger jana income RM6,882.00 dari satu platform affiliate! Hebat tak? Bukan blogger tahap retis pun, tapi rakan blogger ini adalah blogger sambilan yang memang dah banyak kali dapat komisen affiliate. Bukan sekali dua, dah beratus kali dah... tak terkejar saya. Almaklumlah, saya ni boleh dikira baru jugaklah dalam teknik buat duit blog menerusi affiliate.

Blogger yang saya maksudkan itu ialah Mohd Fairiz. Blogger inilah yang telah menghasilkan sebuah panduan dinamakan Rahsia Klikjer.com. Sebuah ebook yang khas untuk buat duit menerusi platform affiliate KlikJer.com. Sesiapa yang daftar dengan affiliate KlikJer.com, memang harus dapatkan panduan ni, baru boleh dapat komisen bertalu-talu seperti apa yang telah Mohd Fairiz ini dapat.
Blogger Jana Income RM6K Dari Affiliate

Blogger Jana Income RM6K Dari Hanya Satu Platform Affiliate

Saya baru sahaja lihat Mohd Fairiz, blogger dari Ipoh ini tunjukkan hasil income affiliate KlikJer.com sebanyak RM6,882.00. Uhh banyak tu untuk satu pendapatan sampingan yang dijana menerusi blog. Saya pun baru je nak capai 6 jualan menerusi affiliate KlikJer.com. Banyak produk terbaik dari KlikJer.com ni, anda boleh lihat sendiri senarai produk yang ada di KlikJer.com - Senarai Produk Terbaik Affiliate KlikJer.com

Anak Didik Penulis Ebook Teknik SEO Merah Jambu

Kalau ada yang tak tahu, Mohd Fairiz ini adalah 'anak didik' Encik Titan, seorang sifu yang proven berjaya buat duit dengan pelbagai program affiliate termasuklah daripada luar negara. Sejak saya lihat blogger Mohd Fairiz mendapatkan ebook Teknik SEO Merah Jambu, makin menjadi-jadi pula beliau dapat komisen dari affiliate.

Inilah dikatakan walk the talk. Dapat ilmu terus praktik. Dan alhamdulillah, blogger yang buat kerja sebagai jurugambar perkahwinan ini dapat lagi satu saluran lain buat duit online sebagai sumber income tambahan.

Tup tap.

Saya dapat tahu bahawa Mohd Fairiz sudahpun jana komisen pertama untuk satu lagi program affiliate - yang baru je beliau sertai. Program affiliate yang sama yang telah memberikan komisen kepada saya lebih RM1K walaupun baru daftar 2 minggu ... hoho .. saya ada ceritakan dan tunjukkan income tersebut di entri ini -Buat Duit RM1034 Dari Produk Niche-X

Nampak tak apa yang Mohd Fairiz ni buat? Teknik sama ... baru join, dah mula dapat komisen pertama. Situasi ini mungkin milik anda!
Rahsia Blogger Jana Income RM6K Dari Affiliate

Apa Sebab Anda Tak Ikut Jejak Langkah?

Jadi, kenapa tidak anda yang ada keinginan untuk dapat income online dari blog tidak ikut jejak langkah blogger lain yang memang sah-sah buat duit dan buktikan berjaya? Lagi-lagi untuk satu program yang daftar PERCUMA dan boleh dapat komisen 3-4 angka sebagai income tambahan dalam seminggu?

Ebook Rahsia Klikjer.com dah diterbitkan. Ditulis pula oleh blogger yang proven buat duit dengan blog.

Nak tahu teknik dan rahsia Mohd Fairiz, saya syorkan anda dapatkan ebook Rahsia KlikJer.com (klik). Apa tunggu lagi? Tunggu orang buat duit lebih banyak lagi baru nak belajar ke?

7 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. kantoi plak..hehehe.lupa nak kaburkan..adoi..:P

    BalasPadam
  2. terima kasih HH...enrti ni betul-betul menaikan semangat gaban untuk menulis lagi.. :)

    BalasPadam
  3. hebat sungguh..ternyata guna ayat power tu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau dah berguru dan berkitab dengan Kitab SEO Merah Jambu ... memanglah.

      Padam
  4. Assalamualaikum. Blog Hasrul ni pun apa kurangnya..saya search satu phrase tadi di Google, ranking no 1..saya rasa affiliate semua ni ada kena mengena dengan SEO...Mai la share satu post lengkap mengenai SEO dengan kami semua.. didahului dengan berbanyak terima kasih

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement