Langkau ke kandungan utama

Berjaya Buat Duit RM1034 Dari Produk Niche-X

Ya, satu pendedahan berani saya. Saya telah berjaya buat duit RM1034 dari komisen. Komisen dijana hanya dari satu produk sahaja. Produk apakah? Ia merupakan produk dari niche-X yang memang produk terlaris dan sentiasa dicari orang. Apakah produk niche-X yang saya maksudkan itu? Ok, anda perlu baca blog post ini sehingga habis.

Alhamdulillah, walaupun saya baru sahaja menyertai program affiliate ini, rezeki saya mempromosikan produk-produk terbaik dari niche-X telah membolehkan saya jana income sehingga RM1034. Satu produk niche-X.

Berjaya Buat Duit RM1034 Dari Affiliate Produk Niche-X


Saya tahu ramai yang macam rasa ragu-ragu je dengan program-program menjana income menerusi internet ini. Tetapi yang saya kongsikan ini adalah program terbukti. Ini bukan MLM atau skim cepat kaya. Seperti awal saya beritahu tadi, ia merupakan produk affiliate. Tak pasti apa itu affiliate? Saya sarankan anda muat turun panduan atau ebook percuma Panduan Affiliate untuk Newbie (klik). Ia memang ditulis untuk mereka yang pertama kali nak tahu mengenai affiliate.

Penipuan di Internet

Ya, sekarang ni ... fuhh memang banyak betul kes penipuan di internet. Ya lah, semua nak tambah pendapatan. Jangan tertipu dengan program ntah apa-apa, jangan terjebak dengan janji manis satu-satu pelaburan yang sebenarnya hanya satu penipuan licik yang menjerat mereka yang tamak haloba dan mahu cepat kata. Yang nak cari duit, terjebak dengan si penipu, jawabnya memang sebak.

Si penipu pula nampak peluang dan ambil kesempatan. Kaya sekejap tapi... sebenarnya tak berkat.

Dunia.. oh dunia..

Ini tip untuk anda buat duit di internet. Pilih model perniagaan yang tulen dan yang paling mudah difahami;

"Jual barang, ada pembeli anda dapat untung"

Jual sesuatu. Tak ada produk nak jual? Anda boleh cari produk yang menawarkan program affiliate. Mudahnya, anda bantu pengeluar produk jual. Jika terjual, mereka bayar komisen anda. Paling senang, cari produk yang mudah untuk dijual.

Jika anda tak tahu, ini solusinya. Bukan ebook, bukan tiket seminar, tapi rakaman seminar yang dah proven yakni terbukti memberikan hasil kepada pesertanya.

Buat Duit Dengan Blog Menerusi Affiliate Produk Niche-X

Anda tak perlu cuba-cuba lagi, ambil sahaja blueprint ini. Ianya anjuran Persatuan Usahawan Internet Malaysia (PUIM). Jadi ia satu benda yang memang benar lagi betul. Saya sendiri dah berjaya buat duit sehingga RM1034 menerusi produk-produk niche-X yang diperkenalkan oleh PUIM; atau daripada rakan-rakan niaga yang berdaftar dengan PUIM.

PUIM dah kaji dan cuba pada komuniti mereka dan ianya berhasil. Lihat saja testimoni yang telah disediakan di sini:

[+] http://jvsecurepay.com/access/61qc/2624

Peserta seminar tu boleh buat, saya yakin anda juga boleh buat! Kenapa saya yakin? Sebabnya saya sendiri dah berjaya buat duit dengan produk niche-X yang diperkenalkan oleh PUIM.

Kelebihan Rakaman Seminar Niche-X

Untung anda sebab ada rakaman seminar produk affiliate niche-x ini. Tak perlu nak berhabis banyak wang ringgit untuk hadir seminar yang selalunya bayar sampai ratus ringgit, yang adakala sampai ribuan ringgit. Dah la kena pergi ke tempat seminar yang berjalan 2-3 hari, nak fikir pasal tambang lagi, nak cari tempat nak bermalam lagi. Ishh .. memang rugilah kalau tak dapatkan rakaman seminar buat duit dengan produk niche-x ini.

Nak tahu apakah produk niche-x? Anda perlu dan mesti dapatkan rakaman seminar ini. Malah, anda akan dibantu untuk membuat pendaftaran sebagai affiliate dan jana income seperti saya. Hoho .. tak teruja ke dapat RM1034 tu? Saya pun awal-awal macam tak percaya je dapat income daripada affiliate sebanyak tu.

Paling best, saya jana RM800 dalam masa kurang 5 hari dengan produk niche-x daripada PUIM. Saya juga ada cerita sebelum ini, seorang pelajar, blogger muda dari saya, dapat buat jualan hampir RM7,000 menerusi produk niche-x yang sama.

Panduan ini untuk anda jana income menerusi affiliate, dan anda boleh gunakan blog untuk dapat apa yang telah saya dapat ... RM1034 dari produk niche-X! Tak mo? Tak mo sudahh .. ... kalau mahu, klik pautan ini

[+] http://jvsecurepay.com/access/61qc/2624

Ilmu dicari untuk anda perolehi. Lepas dah dapat, jangan lupa praktik sekali.

Semoga berjaya. Ini laluan mudah untuk anda. Maka, jangan sia-siakan.



Dah baca post berikut:

advertisement


Komen Pembaca ...

  1. Niche yang mempunyai permintaan yang tinggi, teknik yang yang betul menghasilkan jualan yang hebat. TAHNIAH HH

    BalasPadam
  2. bro jom gi seminar ni nak?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah pernah dapat undangan, buat masa ini tiada kelapangan lagi sbb ibu duduk dengan saya, sukar sikit nak kemana-mana. Bkan sihat sangat tu.

      Padam
  3. Kalau ada program atau kursus sebegini..minta war2kan ye tuan HH..terima kasih.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen. Komen anda adalah tanggungjawab anda. Jika anda dapati ada mana-mana link tidak berfungsi di dalam blog ini, sila beritahu saya ye.

Untuk peluang pengiklanan, sila email saya menerusi ruangan 'Contact Me'. Terima kasih.

Popular

Bagaimana Cara Nak Jadi Jutawan Dengan Produk Sendiri?

Siapa yang tak teringin nak jadi jutawan kan? Sejak saya menjadi seorang blogger sepenuh masa sejak 2010 ni, saya dah nampak ramai rakan-rakan saya yang jadi jutawan. Dulu, mereka sama-sama tulis blog, tapi kini sudah berbisnes dengan produk sendiri. Awalnya untung sikit .. tapi sekarang, dah boleh dianggap sebagai jutawan.

Susah ke nak jadi jutawan ni? Ok ... mari kita semak dulu apa maksud jutawan ni. Jutawan bermaksud seseorang yang mempunyai wang atau harta yang bernilai berjuta-juta ringgit. Kalau anda ada wang atau harta lebih dari juta - ada billion, anda tetap dipanggil jutawan. Dalam bahasa Malaysia, tiada perkataan khusus untuk seseorang yang miliki wang atau harta berbillion ringgit.  Bagaimana Cara Nak Jadi Jutawan? Sekarang anda dah tahu apa maksud jutawan. Jadi, jika anda nak jadi jutawan .. misi anda mestilah untuk mempunyai dan memiliki wang atau harga lebih dari sejuta ringgit. Capai je harta bernilai juta, maka dah boleh dapat title jutawan (dari segi istilah).

Tak a…

Bahaya Makan Ikan Haruan Untuk Ibu Bersalin Caesarean

Terkejut. Saya selama ini ingat bahawa ikan haruan ini, baik ikan segar mahupun pati ikan haruan beri kesan terbaik untuk penyembuhan luka. Hmm rupanya, kesan positif penyembuhan tersebut adalah bergantung dengan metabolisma dan keadaan tubuh seseorang. Saya baru dapat tahu bahawa bahaya makan ikan haruan ini terutama untuk ibu/isteri yang bersalin secara pembedahan caesarean.

Serius, Saya betul-betul tak tahu, malah ketika isteri saya dalam minggu akhir untuk melahirkan anda .. saya dah belikan satu set pati ikan haruan berharga RM39. Isteri saya pula dah carikan bekalan ikan haruan segar menerusi rakan-rakan pejabatnya.
Bahaya Makan Ikan Haruan Untuk Ibu Pantang Bersalin Secara Bedah Caesarean Sebelum ini, isteri saya bersalin secara normal. Memang ketika dalam pantang bersalin, isteri saya akan makan ikan haruan dan juga pati ikan haruan. Ikan haruan memang dikenali mempunyai nilai kebaikan untuk penyembuhan luka. Semua orang tahu akan perkara ini.

Malah, makan ikan haruan telah me…

Telinga Berdesing Bawa Petanda

Pernah merasa telinga berdesing tak? Ia kadangkala berlaku tanpa diduga, tanpa ikut masa. Secara tiba-tiba .... ntah disebabkan apa, terasa telinga akan berdesing. Sesetengah akan mengaitkannya dengan sejenis penyakit dinamakan Tinnitus.

Walaubagaimanapun, orang lama-lama dalam masyarakat Melayu, ada telahan sendiri mengenai telinga berdesing ini. Mereka mengaitkan dengan kejadian-kejadian yang bakal berlaku dek kerana berdesingnya telinga. Orang tua lama-lama mengaitkan masa dan bahagian telinga yang mana terkena desingan ini, berikut saya kongsikan sedikit info dan pengetahuan mengenai telinga berdesing ini.
Telinga Berdesing Bawa Petanda Telinga Berdesing Bawa Petanda Sesuatu Kejadian Bakal Berlaku Jika Telinga Kanan Berdesing Jam 06:00 - 07:00 pagi - mendapat khabar burukJam 07:00 - 08:00 pagi - akan difitnah oleh orangJam 08:00 - 09:00 pagi - akan membuat rencana pergi jauh sendirian atau bersama orang lainJam 09:00 - 10:00 pagi - bermakna akan ada berita yang kurang menyenangka…