Tahukah anda salah satu senjata utama ramai peniaga online terutama affiliate marketer ialah mempunyai sistem email marketing sendiri. Sistem inilah yang banyak membantu dalam mendapatkan jualan tanpa henti.

Ramai sangka untuk mulakan email marketing kita perlu keluarkan modal yang besar setiap bulan untuk subscribe platform email marketing macam Mailchimp, Aweber dan sebagainya.

Memulakan Pemasaran Email Serendah Seringgit

Email Marketing Murah dan Bajet

Seperti saya serta ramai lagi ... menyangka untuk mulakan email marketing, kita terpaksa potong mana-mana bajet pemasaran yang lain semata-mata untuk menanggung kos bulanan sistem ini.

Dan kerana ramai yang sangka kos untuk cara ini memakan modal yang tinggi, maka ramailah yang mengabaikannya meskipun tahu ia merupakan cara paling berkesan untuk mendapatkan jualan, samada jualan pertama mahupun berulang.


Tapi..

Ramai tak sangka termasuklah saya sendiri ... huhu... sebenarnya dalam tahun 2021 ini sudah ada sistem email marketing yang teramat murah, malah boleh menggunakannya dengan modal SERENDAH $1 untuk tahun pertama..

Biar betul!!

Ya, hanya $1 untuk tahun pertama!

Untuk tahun pertama anda tak perlu bayar apa-apa kos bulanan selain dari kos $1 yang dicaj sekali sahaja untuk pendaftaran. Bukankah ianya sangat menguntungkan?

Dengan hanya $1, peniaga online mahupun affiliate marketer boleh mulakan strategi untuk kumpulkan database pelanggan, pelawat kedai online, mahupun pembaca blog.

Dengan adanya sistem email marketing ini, ia membolehkan kita melakukan promosi apa sahaja produk secara sah kepada pelanggan berkali-kali tanpa sebarang halangan..

Dan Oppss.. tanpa sebarang risiko!

Ingin tahu bagaimana caranya?

Klik sahaja link dibawah!

Email Bajet Untuk Sistem Pemasaran Peniaga Online

2 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Oooo ada juga ya TUan, tu yang agaknya saya banyak gak dapat email jualan mereka menjual.. kira bukan spam laa ya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya. Email marketing dah lama wujud ..sblum fbads semua tu lagi..

      Padam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement