Anda dah mencuba aplikasi KFC yang membolehkan anda memesan ayam goreng KFC kegemaran anda secara online? Aha .. sekarang ada promosi istimewa daripada KFC yang mana anda boleh mendapatkan ayam goreng pilihan anda samada secara penghantaran (delivery) atau ambil sendiri (self-pickup).

Dengan pilihan penghantaran ke rumah pula, ada pilihan samada penghantaran secara contactless ataupun penghantaran seperti biasa. Manakala bayaran pula, anda boleh bayar secara Cash-on-Delivery (COD) atau bayar menerusi kemudahan pembayaran online yang disediakan.

Mudahnya Pesan Ayam Goreng KFC Menerusi Aplikasi

Beli KFC Secara Online Jimat Berbaloi

Saya dah pesan KFC menggunakan aplikasi disediakan sebanyak dua kali dah. Memang sangat ok, kerana anda tidak perlu susah payah nak ke Restoran KFC. Cara pembayaran juga sangat mudah, malah anda boleh sahaja membayarnya setelah pesanan diterima di pintu rumah anda (tidak disediakan untuk contactless delivery).

Cuma saya nak ingatkan bahawa tempahan menggunakan aplikasi ini hanya boleh digunakan untuk tempahan keesokkannya dan bukan pada hari tempahan dibuat. Jadi, anda kena rancang awallah samada nak menikmati hidangan KFC ini terlebih dahulu.


Jimat Berbaloi Tempah Online KFC Guna Aplikasi Percuma

Buat masa dan tempoh terhad, anda boleh memesan ayam KFC dan menggunakan pelbagai baucer potongan disediakan oleh KFC.

Anda juga boleh mendapatkan free delivery bagi semua pesanan anda sebanyak 5 kali menggunakan kod disediakan.

Guna kod ini - KEPCI2U

Malah, anda mampu jimat lebih lagi apabila dapat tebus beberapa baucer menu KFC disediakan. Hanya masukkan kod baucer disediakan pada ruangan akhir tempahan anda. Ia automatik akan berikan diskaun potongan untuk menu pilihan anda.

Baucer KFC - Gunakan Bila Buat Tempahan Online

Jika anda tak tahu nak makan apa esoknya ni, bolehlah gunakan KFC Apps ini dan mula buat tempahan segera. Nak tahu baucer apa yang boleh anda gunakan, refer sahaja pada gambar yang saya lampirkan di bawah ini, in Sha Allah, berbaloi dan jimat.

Baucer Diskaun KFC

Buat pengguna baharu KFC App ini, anda boleh dapat potongan sehingga RM10 untuk pembelian atau tempahan pertama anda! Belum ada aplikasi ni di telefon anda? Klik butang disediakan di bawah untuk download secara percuma di Google Play.



2 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Wah. Berbaloi Sgt boleh try ni. Hehe.
    Jemput singgah sini
    https://vitaminfizah.blogspot.com/?m=0

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement