Siapa sini peminat kek Keju Dibakar atau lebih glamour dikenali Burnt Cheese Cake? Ada tak airfryer kat rumah tak? Jika ada, apakata anda hasilkan sendiri menu resepi Burnt Cheese Cake anda sendiri?

Dengan menggunakan teknik membakar guna Airfryer, anda boleh hasilkan Burnt Cheese Cake anda sendiri yang sedap, mudah dan cepat. Jika nak mencuba, boleh ikuti resepi yang saya kongsikan di bawah ini.

Resepi Burnt Cheese Cake, Guna Airfryer

Cara Nak Buat Burnt Cheese Cake Mudah dan Sedap Guna Airfryer

Resepi ini telah dicuba sendiri oleh isteri saya waktu bulan Ramadan tempoh hari. Alhamdulillah, memang menjadi. Kek yang terhasil juga cantik dan sedap dimakan. Semua cara membuat adalah mengikut resepi di atas, termasuklah setting suhu dan masa gunakan Airfryer.

Nak tahu setting lain untuk memasak guna airfyer? Anda boleh baca post berkaitan di sini - Panduan Tetapan Suhu dan Masa Untuk Menu Sedap Guna Airfryer

Sebenarnya banyak je resepi sedap yang boleh dihasilkan dengan cepat dan mudah menggunakan arifryer ni. Kek keju yang isteri saya buat adalah salah satu resepi kek yang pernah dicuba dibakar gunakan arifryer. Saya sendiri pernah memanggang ikan dan juga ayam madu menggunakan airfryer.

Nah .. ini apa yang anda nampak jika gunakan airfryer untuk membakar kek keju anda ...

Bakar Kek Keju Guna Airfryer



Nampak ok kan? Aha ... apakata lepas anda dah baca resepi di atas terus cuba menggunakan airfryer yang ada di rumah anda. Jangan biarkan ia jadi tukun. Dah ada alat macam ni, elok gunakan sebaiknya untuk hasilkan hidangan yang sedap-sedap buat keluarga. Mesti mereka akan kata "wow" ....tak cuba tak tahu kan?

Ebook Resepi Airfryer

Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement