Peluang Jana Income USD Semasa Covid-19. Ramai yang terkesan kerana wabak Covid-19 ini. Saya juga tidak terlepas dari terkena tempias kesan wabak ini. Jika melihat kepada statistik jangkitan sedunia yang sudah pun melepasi angka 1 juta, itu merupakan petanda bahawa Covid-19 tidak akan selesai dalam masa terdekat.

Pandemik selalunya mengambil masa setahun malah lebih untuk diselesaikan apatah lagi ia melibatkan hampir semua negara yang wujud di muka bumi ni. Kesan paling ketara adalah pada ekonomi dunia terutama mereka yang bekerja sendiri dan yang mempunyai perniagaan.

Peluang Jana Income USD Semasa Covid-19

Peluang Jana Income USD Semasa Covid-19

Untuk mengelakan pandemik wabak Covid-19 ini menular lebih teruk dan mengakibatkan angka kematian lebih tinggi, salah satu mekanisma dilakukan kebanyakkan negara adalah dengan menutup sempadan.

Aktiviti sosial dan juga perniagaan turut tidak dibenarkan. Pergerakan dan aktiviti manusia dihadkan secara umum. Kedai, pasaraya, pusat beli-belah dan pusat perniagaan semuanya diarah tutup oleh pihak berkuasa.

[ads id='ads1']

Bagi peniaga, sudah pasti ini merupakan perkara yang paling sukar buat mereka. Bisnes tak boleh berjalan seperti biasa dan pendapatan sudah pun terhenti.

Buat Bisnes Secara Online - Betulkah Mudah?

Akibat kesan Covid-19 ini, semakin ramai peniaga yang mula mencari cara dan peluang untuk berniaga dan buat bisnes secara online. Ada yang menggunakan laman sosial, blog serta laman web.

Ada pula yang menjadi seller di Shopee dan juga Lazada. Dua platform yang nampaknya popular untuk pemilik bisnes meletakkan produk untuk dijual secara online. Malah, mereka yang masih baru nak belajar berniaga online pun turut mengggunakan dua platform tersebut.

[Dah Baca?] 5 Teknik Untuk Melariskan Jualan di Shopee

Harapan mereka yang menjadi 'bidan terjun' dalam bisnes online ini agar produk yang dijual akan dapat tempahan atau jualan boleh dibuat dengan mudah.

Namun adakah ianya betul-betul mudah?

Cuba anda tengok balik .. perasan tak yang syarikat kurier termasuklah Poslaju dah tak berapa laju menghantar barang.

Ramai pelanggan yang marah-marah dan ada yang minta refund sebab barang tak sampai-sampai. Jika di Shopee, ada yang dah minta refund! Alamak ... rugi tu.

Uhh .. dah jadi susah pula.

Jika dah susah, apakata anda jual produk yang boleh lipat-gandakan pendapatan dan income anda? Rasanya ia pasti lebih berbaloi dengan jual produk biasa-biasa di Shopee atau Lazada .. atau di Facebook, Instagram ... dan sebagainya.

Peluang Buat Duit dalam USD

Apakata buat duit atau jana income dalam USD!!

[ads id='ads2']

Ada peluang bisnes yang lebih mudah untuk anda jana income USD semasa covid-19 ni iaitu dengan menjual produk digital di luar negara.

Produk digital mempunyai ciri berikut:

  • Boleh dapat akses serta merta lepas bayar
  • Payment boleh buat on the spot
  • Tanpa perlu simpan produk
  • Produk ada demand tinggi


Eh, macam mana pula nak dapatkan produk digital luar negara dan jual di sana?

Dengar macam susah juga nak buat .... ughhhhh ....

Wokeh. Sabar ... sabar.

Ianya tak susah, hanya perlukan beberapa steps sahaja.

  1. Anda perlu buat carian produk yang ada permintaan tinggi
  2. Anda perlu dapatkan akses produk untuk cuba sendiri
  3. Anda perlu promosikan kepada orang yang perlukan produk tersebut
  4. Anda akan terima komisen

Semua step ini amnya sangat mudah, anda boleh buatnya bermula hari ini juga.

Namun persoalannya yang lebih tepat ialah apa strategi yang anda boleh guna untuk dapatkan kepercayaan orang luar negara untuk beli produk daripada anda yang mereka tak kenal?

Ada Sifu Nak Ajar Anda ...

Kenal dengan Sifu Rashvin?

Rashvin merupakan pakar dalam perkara ini. Beliau ialah orang Malaysia yang sudah lebih 10 tahun menjana income dalam USD dan beliau menjana $3000 semasa dalam PKP.

Saya mengenali beliau sejak saya menyertai program affiliate Ashadee yang kini sudah ditutup.

Tahu tak? Perkara paling menakjubkan pada saya ialah beliau hanya ulang step yang sama setiap masa.

Anda boleh ikut langkah-langkah ditunjukkan. Jika anda seseorang yang mudah mengikut arahan, pasti tak rasa susah nak buat.


Dalam panduan AffiliateXusd, beliau tunjukkan step dari mencari produk hot untuk dijual sehingga berjaya dapatkan komisen USD pertama.



Semuanya dah lengkap, anda hanya perlu ikut langkah tersebut satu per satu sehingga berjaya dapatkan hasil yang sama sepertinya.

Buat Sekarang, Jangan Tunggu!

Kenapa anda perlu lakukan sekarang?

Anda lihat sahaja situasi semasa di Malaysia. Semua orang perlukan duit dan panduan ini akan digunakan oleh beratus orang lain selain anda yang inginkan pendapatan tambahan.

Jika mereka mengambil langkah yang lebih awal, maka anda akan menjadi jauh ketinggalan di belakang. Mereka sudah mula dapat komisen USD pertama, anda masih duduk di rumah menonton Netflix sahaja.

Sebaik sahaja anda habis menonton filem kesukaan di Netflix, mereka dah dapat 4 hingga 5 angka income.... dan anda? Terpaksa keluarkan duit lagi untuk langganan Netflix seterusnya. Uhhh ... keluar duit? Bila nak masyukkknya?

Jadi, bertindak sekarang dan mula dapatkan komisen USD anda hari ini juga.

1 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement