Cara daftar program affiliate niche kerjaya secara percuma. Yesza ... peluang untuk menjadi sebahagian dari keluarga Tim Infokerjaya kini dibuka untuk anda. Daftar secara percuma sekarang, dan mula menjana komisen lumayan setiap kali adanya hebahan mengenai peluang kerja di sektor awam.

Peluang ini tidak selalu ada ya kawan-kawan, kali terakhir ianya dibuka untuk pendaftaran ahli atau agen affiliate baharu adalah pada tahun 2015. Jadi, pelung yang ada sekarang .. jangan dilepaskan kerana anda bakal berada di dalam group affiliate paling aktif, supportif dan memberikan komisen tanpa gagal sehingga 50% dari harga produk.

Jom Sertai Tim Affiliate Infokerjaya dan Buat Komisen Masyuk Menerusi Niche Evergreen

Cara Daftar Affiliate Percuma InfoKerjaya

Saya telah bersama dengan Tim Infokerjaya sejak tahun 2010 lagi. Alhamdulillah, sejak menjadi agen affiliate Infokerjaya, saya telah berjaya mendapatkan komisen yang lumayan hasil promosi dan jualan produk Infokerjaya ini.

Paling menarik sekali ialah, saya telah diberikan penghargaan oleh Tim Infokerjaya untuk menjadi agen bertaraf elite di mana kadar komisen adalah lebih tinggi. Ini disebabkan hasil jualan produk yang melebihi sasaran setiap kali kempen promosi dilakukan.

Niche kerjaya adalah antara niche paling hot di Malaysia. Boleh dikatakan setiap bulan, ada sahaja komisen yang saya terima menerusi affiliate ini walaupun saya tidak melakukan apa-apa promosi.

Ada banyak produk evergreen yang boleh dipromosikan.

Dan sebagai seorang blogger, saya cuma menggunakan platform blog dan juga media sosial untuk mendapat jualan serta komisen.

Saya cuma buat 2-3 blog post mengenai produk affiliate yang ingin saya promosikan, dan saya biarkan trafik percuma diterima dari hasil carian Google. In Sha Allah, menerusi produk yang proven memberikan manfaat, tiada masalah untuk saya menerima komisen.

Saya tidak perlu buat close-sale. Saya tidak perlu pun kumpul list. Tetapi, itulah .. rezeki Allah S.W.T ini, dengan menggunakan blog .. saya dah berjaya kumpul jumlah komisen melebihi Rm16,000!

Segalanya dibuat secara santai.

Boleh Dapat Komisen Walaupun Waktu PKP dan Tiada Kempen Mengenai Kerjaya!

Ini antara jualan produk afiliate dan komisen terkini yang diterima sepanjang Perintah Kawalan Pergerakkan (PKP) yang kerajaan laksanakan. Lihat paparan di bawah:

Komisen masuk walaupun waktu PKP

Waktu PKP pun produk affiliate Infokerjaya ini laku keras, walaupun saya tak mempromosi sepertimana waktu kempen kerjaya. Segalanya hasil daripada artikel dan juga banner diletakkan di dalam blog!

Bayangkan kalau saya gunakan segala tips dan panduan yang telah disediakan oleh Tim Infokerjaya ini ...

Tips dan panduan ini ada diceritakan di dalam ebook Affiliate Kickstart, tetapi akses kepada ebook tersebut telah pun ditutup pada 22 Mei 2020. Tetapi, jangan risau .... anda boleh dapatkan versi PERCUMA yang boleh diakses menerusi Channel Telegram yang saya kendalikan.



Apa yang anda nampak? Haa ....

Nampak tak ada kawan-kawan saya berjaya raih komisen yang mencecah 5 angka?

Tak nampak? Saya tampilkan di bawah ini .. tenung betul-betul ya ..\

Komisen Cecah 4-5 Angka Dalam Tempoh 4-5 Hari Sahaja


Komisen 4-5 angka jual produk niche kerjaya

Kagum tak?

Tahu tak berapa lama nak dapat komisen sebanyak tu? Cuma dalam masa 4-5 hari sahaja ... aha .. 4-5 hari dah boleh jana pendapatan cukup lumayan ...

Syok kan?

Jika anda seorang blogger, perasan tak ada beberapa nama blogger yang mungkin anda kenal dalam senarai tu? Nampak tak nama saya? 4 angka hanya untuk beberapa hari kempen promosi.

Cara Nak Sertai Affiliate Infokerjaya

Ok, nak tak join kami bersama Tim Infokerjaya ini?

Sekali lagi saya nak beritahu, program affiliate percuma Infokerjaya ini tidak dibuka sepanjang masa. Ianya terhad. Kalau anda cuba daftar pun menerusi link diberikan, pendaftaran anda mungkin tidak akan diterima, dan tidak dimasukkan ke dalam sistem atau Group Khas affiliate Infokerjaya ini.

Anda hanya ada masa terhad ketika ini untuk mendaftar. Klik butang di bawah jika dah tak sabar nak daftar - untuk elak terlepas peluang.

AKSES KINI DITUTUP - alert-info

Harap maaf - pendaftaran sudah ditutup pada 22 Mei ... anda dah terlambat.
 
Jika tak pasti cara nak daftar .. ikuti sahaja langkah demi langkah di bawah ini ...
  1. Pergi ke laman web info berkaitan affiliate Infokerjaya (klik)
  2. Baca laju-laju dan anda akan nampak butang pendaftaran, klik butang pendaftaran tersebut.
  3. Nanti, anda akan diberikan dua pilihan, satu untuk mendaftar hanya sebagai agen affiliate (percuma) dan satu lagi untuk mendapatkan pakej upgrade (rm30)
  4. Pakej upgrade ini akan membolehkan anda mendapatkan ebook Kickstart Affiliate Niche Kerjaya Graduan.
  5. Pilih mana-mana satu, anda tetap akan dapat peluang menjadi agen affiliate secara percuma.

Jika anda pilih untuk mendapatkan ebook Kickstart Affiliate tersebut, anda akan dapat banyak tips dan panduan khusus untuk mempromosikan produk Infokerjaya. Ia mengandungi sebanyak 66 muka surat penuh.

Antara lain isi kandungannya adalah seperti di bawah ini:

Ebook Affiliate Kickstart Infokerjaya


Cara buat duit online menerusi affiliate kerjayaEbook kickstart affiliate Infokerjaya

Malah, anda juga diberikan pilihan untuk terus buat komisen dengan beberapa modul, video yang power-power .. cara nak buat komisen menerusi produk-produk ebook panduan disediakan oleh Affiliate Infokerjaya.

Tapi itulah, link akses telahpun ditutup. Saya minta maaf sebab lambat warkan kepada anda... walaupun saya dah tulis mengenainya sebelum ini.

Jika anda ada langgan newsletter blog ini, pasti tak terlepas menjadi yang pertama tahu mengenai info ini. Tak mengapa, anggap sahaja bukan rezeki anda.

Apapun, meh join channel Telegram yang telah saya buat di sini - Telegram Rahsia Buat Duit Blog
\

1 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement