Affiliate Infokerjaya. Anda nak tahu? Dalam banyak-banyak program affiliate yang telah saya sertai, affiliate Infokerjaya lah yang paling senang dan mudah untuk mendapat komisen. Menerusi affiliate niche kerjaya, saya telah memperoleh pendapatan secara online sehingga 5 angka dah.

Malah, ada rakan-rakan blogger saya yang lain berjaya menjana income secara online menerusi program percuma affiliate Infokerjaya mencecah ratusan ribu ringgit! Dan ramai di antara mereka yang mampu menjana pendapatan sehingga 4 angka dalam masa 3-4 hari sahaja kempen promosi affiliate kerjaya ini.

Jana Komisen Lumayan Menerusi Lubuk Affiliate Infokerjaya

Jana Komisen Lumayan Menerusi Lubuk Affiliate Infokerjaya

Ini bukan cerita hype atau mitos. Ini adalah kisah sebenar dan menjadi lubuk rahsia ramai blogger dan juga internet marketer Malaysia.

Sejak saya menyertai program affiliate ini, income daripada komisen diterima bagi setiap jualan produk Infokerjaya sentiasa menerjah masuk ke dalam email dan akaun bank saya.

Hatta ketika saya tidak mempromosikan produk affiliate ini. Dengan kata lain, komisen dijana tanpa perlu promosi berterusan, cukup sekali dua menulis artikel di blog, komisen terjana automatik hampir setiap bulan!

Tak percaya?

Masih Mampu Buat Duit Walaupun Ketika Negara Berhadapan Covid-19 dan PKP

Nah .. ini buktinya ...

Buat duit menerusi progam affiliate

Yang menariknya, saya masih mampu menjana komisen walaupun ketika kerajaan Malaysia melaksanakan PKP dan banyak peluang kerja kerajaan dihentikan sementara.

Best kan? Hari-hari ada komisen masuk daripada program affiliate?

Sebenarnya tak ramai mengetahui mengenai peluang buat duit online dengan affiliate Infokerjaya ini.

Kerana apa? Kerana program affiliate Infokerjaya adalah program eksklusif, dan selama ini tidak terbuka untuk semua orang. Hanya blogger atau internet marketer terpilih sahaja yang mengetahui mengenai peluang ini.

Saya telah join keluarga affiliate Infokerjaya ini sejak tahun 2010 lagi. Dan banyak pengalaman dikaut daripada rakan-rakan lain yang berjaya jana komisen 4-5 angka. Ada di antaranya telah senyap sunyi daripada mempromosi produk affiliate ini disebabkan dah capai komisen ratusan ribu ringgit!

Ramai Guna Duit Komisen Lumayan - Modal Buat Bisnes

Ada di antaranya yang saya kenal, telah buka syarikat dan perniagaan sendiri .. berbekalkan modal yang diperoleh daripada komisen-komisen produk Infokerjaya yang sememangnya laku keras.

Berita baik untuk anda yang mencari sumber pendapatan yang lumayan sebagai affiliate.

Pihak Tim Infokerjaya telah membuka pendaftaran untuk mereka yang berminat menyertai keluarga besar affiliate Infokerjaya. Pendaftaran ini terhad, dan anda perlu bertindak cepat sebelum ianya ditutup.

Apabila pendaftaran anda diterima, anda akan bersama-sama dengan Tim Infokerjaya yang bakal membantu anda mendapatkan komisen lumayan menerusi produk yang disediakan. Tiada bayaran dikenakan untuk pendaftaran ini.

Jika anda masih baharu mengenai program affiliate .. anda tidak perlu risau. Anda boleh muat-turun ebook khas - Affliate Kickstart yang boleh dimuat-turun secara percuma!

Free Ebook Affiliate Kickstart



Dan sebagai bonus ....

Anda turut berpeluang mendapatkan rahsia-rahsia rakan-rakan saya yang telah berjaya menerima komisen keseluruhan berjumlah puluhan dan ratusan ribu ringgit daripada Tim Infokerjaya ini.

Akses Bonus - Rahsia Menjadi Affiliate Berjaya

AKSES dan PELUANG KINI DITUTUP. alert-warning

Rahsia ini boleh diakses dengan kadar bayaran bermula dari RM20 sahaja!!!! Tapi sayugia nak ingatkan, harga ini tak kekal lama untuk dapatkan bonus disediakan, ia akan naik menjadi ... RM120 dan terus naik ...

Ebook Affiliate Kickstart - Strategi Mendapatkan Komisen Lumayan

Akses Affiliate Kickstart DITUTUP. alert-warning


Isi kandungannya bakal membantu anda untuk memulakan langkah awal untuk menjana pendapatan secara sampingan yang sungguh lumayan. Ia mengandungi tips dan teknik bagi melariskan jualan produk Infokerjaya.

Saya memang syorkan anda untuk sertai affiliate Infokerjaya ini. Ini peluang yang jarang dibuka, malah kali terakhir dibuka pendaftaran adalah sekitar tahun 2015 - kalau tak silap.

Saya pernah ceritakan peluang akhir itu di sini - Tawaran Terhad Menjadi Affiliate Infokerjaya

Sasaran Pembeli Produk Sentiasa Ada

Market untuk produk memang sentiasa ada. Kalau tidak, masakan saya mampu peroleh komisen di waktu kerajaan Malaysia laksanakan PKP?

Ini peluang. Jom daftar sekarang, klik butang di bawah ini, dan jangan lupa untuk rebut BONUS disediakan.

Akses Affiliate Kickstart DITUTUP. alert-warning


Income di bawah mungkin milik anda satu hari nanti ...

Jana Komisen Lumayan Menerusi Lubuk Affiliate Infokerjaya


p.s: Cuba cari id nama saya dalam carta tu .. nampak tak? huhu...

Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement