6 Formula Berdoa - Betulkan Yang Biasa, Biasakan Yang Betul

Bisnes di Shopee
Pernah terfikir tak mengapa doa kita kadang tu seperti tak sampai? Rasa doa kita dah dimakbulkan, tetapi macam tak kekal lama. Kita berdoa sekian sekian.. tetapi kita rasa yang dimakbulkan pula sekian sekian .. macam sipi-sipi je dengan permintaan kita.

Berdoa ini ada adabnya yang perlu diikuti. Selain itu, cara kita mengucapkan doa pun boleh menjadi sebab mengapa apa yang kita mohon itu tidak dimakbulkan seperti apa yang kita benar-benar inginkan.

Jom Perbaiki Doa Kita Dengan 6 Formula Doa Ini

6 Formula Doa
Dalam post kali ini, saya nak kongsikan mengenai 6 formula doa yang boleh kita praktikkan. Formula doa ini akan mengubah cara kita mengucapkan atau menuturkan doa kita. Kita perbaiki cara kita mohon kepada Allah S.W.T, walaupun hakikatnya Allah itu Maha Mengetahui Segala Sesuatu, baik yang batil mahupun tersembunyi.

Ini usaha kita. Usaha supaya doa kita dilakukan secara bersungguh-sungguh. Mahu doa kita bernar-benar diterima, kena tukar cara kita berdoa. Boleh gunakan formula ini, tukar cara berdoa supaya kehidupan menjadi lebih baik.


[Dah Baca?] Himpunan Doa Murah Rezeki dari Al-Quran

Ramadan ini, in Sha Allah .. doa kita akan dimakbulkan oleh Allah S.W.T. Ambil peluang ini untuk menuturkan doa dengan cara yang lebih baik. Inilah masa terbaik untuk melakukannya.

Jom cuba.

Formula Doa
Formula Doa
Formula Doa
Formula Doa


Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk semua. Sama-sama kita perbaiki cara kita berdoa kepada Allah S.W.T, dan berharap agar setiap doa kita dimakbulkanNya, in Sha Allah.

Jangan lupas klik LIKE dan Share ye agar ilmu ini dapat disebarkan kepada orang lain.

Post a Comment

4 Comments

  1. Betul setuju sangat sebab kita dapat apa kita minta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya, terima kasih sbb kongsikan kepada yang lain ..

      Delete
  2. Terima kasih Tuan...sangat manfaat !

    ReplyDelete
  3. perkongsian yg baik..Alhamdulillah

    ReplyDelete

Komen adalah tanggungjawab anda. Sebarang komen yang ditingalkan tertakluk pada Akta 588 SKMM. Komen dengan nada ilmiah, dan lakukan dengan niat yang murni. Untuk pengiklanan, boleh gunakan borang 'hubungi saya' atau looket.me/hasrulhassan.