Ramai yang minat berniaga ni. Salah satu perniagaan yang berkembang biak kat Malaysia ini adalah perniagaan menjual pakaian bundle. Saya dapati ramai usahawan terutama usahawan Bumiputera yang menceburi bidang bisnes bundle ni. Ini adalah kerana permintaan kepada barangan bundle agak baik di Malaysia.

Ada yang menjual pakaian bundle dari Korea, India, Jepun, U.S dan banyak lagi. Ianya dijual dalam pelbagai gred, ada yang murah, ada yang mahal. Ada yang menjual bundle ini di pasar malam, uptown, tepi jalan dan tidak kurang yang membuka kedai serta outlet di lokasi tertentu.

Panduan Mendapatkan Pakaian Bundle Gred A

Lubuk dapatkan barang bundle gred A
Di tempat saya, ada satu jenama kedai yang menjual pelbagai barangan bundle ini. Siap ada lebih daripada 2 cawangan di Parit Buntar sahaja, dan dua lagi cawangan di kawasan Bandar Baharu yang tidak jauh dari pekan Parit Buntar.

Malah, ada satu kedai besar jenama bundle yang lain turut dibuka di kawasan Nibong Tebal, yang menjual pelbagai jenama pakaian bundle dari Jepun dan Korea.

Jadi, secara amnya .. saya boleh katakan ia satu perniagaan yang memang berpotensi dan boleh membawa untung. Nak-nak lagi kalau pakaian bundle yang dijual adalah dari gred A, iaitu yang berkualiti seperti pakaian baharu.

[Dah Baca?] Bundle Bukan Baju Buruk

Abang ipar saya juga pernah menjual pakaian bundle.

Menurutnya, stok pakaian bundle gred terbaik boleh didapati di Kelantan, berdekatan sempadan Thailand. Di sana, banyak stok pakaian bundle boleh didapati pada harga borong yang cukup murah, di mana ianya dijual dalam bentuk guni.

Ini cerita lebih 5-6 tahun dahulu, di mana lubuk mendapatkan pakaian bundle agak terhad, dan pada ketika itu, bisnes menjual pakaian terpakai atau bundle ini baru sahaja mula nak berkembang.


Lubuk Bundle Gred A Dari Negara Jiran Sebelah

Hari ini, sudah ada banyak lubuk bundle yang boleh didapati untuk mendapatkan stok pakaian bundle ini. Jika dulu, ramai peniaga mengambil stok pakaian bundle direct dari Amerika dan Jepun, tetapi sekarang dah ada lokasi lubuk bundle yang lebih dekat, malah stok pakaian bundle yang ada adalah berkualiti gred A.

Tahukah anda, ada lubuk mendapatkan stok bundle berkualiti gred A dari negara jiran, iaitu Thailand?

Tak ramai pun tahu mengenai lubuk X ini. Mereka yang tahu pun, sebolehnya tidak mahu mendedahkan lokasi sebenar lubuk bundle ini kerana risaukan persaingan.

[Dah Baca?] 10 Jenis Bisnes Laku Keras di Bulan Ramadan

Taukey Bundle Gred A Dedah Lokasi Rahsia

Alhamdulillah, dah ada taukey bundle yang bermurah hati nak mendedahkan lubuk bundle bagi mendapatkan pakaian bundle gred A. Bagus tak? Ini mungkin kerja murni beliau untuk bantu lebih ramai peniaga pakaian bundle mendapatkan produk berkualiti untuk diniagakan kepada pelanggan.

bisnes bundle

Bercakap pasal pelanggan.

Citarasa pelanggan terhadap pakaian bundle pun dah berubah. Dulu, orang beli pakaian bundle sebab ianya murah dan berjenama. Tetapi kini, ramai yang mencari kedai bundle untuk mendapatkan pakaian berjenama bundle gred A - lebih-lebih lagi koleksi rare dan vintage.

Pelanggan sanggup berbelanja untuk mendapatkan pakaian bundle yang sukar didapati hatta pada kedai yang menjual jenama itu sendiri di Malaysia.


Bukan Sebarang Bundle Gred A

Artis dan selebriti pun ramai yang mendapatkan pakaian berjenama dan koleksi vintage daripada kedai-kedai bundle ini. Malah, pakaian bundle gred A sudah ada dijual di laman web shopping online seperti Lazada dan Shopee. Ini menunjukkan permintaan yang sangat baik kepada produk bundle gred A.

Walaupun harga pakaian bundle gred A tidak semurah pakaian bundle lain, namun yang pasti .. ia bukan pakaian bundle yang akan end-up dijadikan kain buruk atau lapik kaki.

Kalau anda seorang peniaga atau usahawan pakaian bundle yang tercari-cari lubuk sebenar mendapatkan stok bundle gred A, anda bolehlah gunakan panduan yang telah disediakan oleh taukey bundle Tuan Azuri Zakaria.

Ebook Panduan Dedah Lubuk Bundle Gred A Secara Terperinci

Usahawan bundle gred A ini telah menyediakan satu ebook panduan yang padat, malah padu untuk membantu usahawan dan peniaga pakaian bundle di Malaysia. Panduan tersebut berkongsi banyak tips perniagaan bundle ini, malah paling penting, ianya mendedahkan lokasi sebenar mendapatkan pakaian bundle gred A dari negara jiran iaitu Thailand.

Ya, lubuk bundle dekat je .. kat lubuk X di Thailand!

Aha, tak perlu lagi pergi jauh seperti Jepun atau Korea malah U.S untuk mendapatkan pakaian bundle gred terbaik ini. Cukup melangkau sempadan negara sahaja, peniaga dan usahawan bundle boleh mendapatkan berguni-guni pakaian bundle gred A dengan kos yang lebih murah.

Nak tahu lokasi lubuk X bagi pakaian bundle gred A kat Thailand tu, kena rujuk panduan bisnes bundle yang beliau telah sediakan.


Isi Kandungan Ebook Panduan Dedah Lubuk Bundle

Lubuk Bundle gred A
Apa yang ada dalam panduan bisnes bundle ini?

  • Lokasi sebenar "Lubuk X" di peta Thailand! Dan bagaimana untuk pergi ke sana? .
  • Beliau tunjukkan anda bagaimana untuk pergi ke "Lubuk X" itu, menerusi laluan di utara, pantai timur dan juga laluan udara menaiki flight dari KLIA! .
  • Ada 10 perkara yang perlu anda persiapkan sebelum memulakan perjalanan anda ke Lubuk X, tertinggal salah satu dari 10 perkara ini! Perjalanan anda ke lubuk X mungkin akan menjadi satu mimpi ngeri.
  • Bila dah sampai ke Lubuk X, nak duduk kat mana? Nak makan kat mana? Makan apa? Jangan risau! Tuan Azuri tunjukkan anda di dalam ebook ini tempat bermalam yang selesa dan murah serta kedai makan yang halal di sana!
  • Ramai orang selalu fikir, hanya untuk dapatkan t-shirt dan jeans sahaja untuk dijual di kedai bundle, tetapi sebenarnya, ada banyak lagi barangan lain yang boleh anda jual di kedai bundle. Dalam ebook ini, ada ditunjukkan 12 jenis barangan bundle yang boleh anda borong dari Lubuk X dan jual ia di Malaysia!
  • Bila dah tahu nak beli apa, tibalah masanya untuk membeli... tapi kalau anda tak pandai cakap thailand, macam mana nak beli? Jangan risau! Panduan bisnes bundle ini tunjukkan cara bagaimana Tuan Azuri borong berguni-guni barangan bundle di Lubuk X ini walaupun tak pandai cakap thailand sepatah haram pun!
  • Lepas dah borong berguni-guni... macam mana nak hantar ke Malaysia? Ah ha! Ada 2 cara! Panduan ini tunjukkan caranya! Ebook ini tunjukkan bagaimana untuk melakukannya, malah paling penting memastikan anda tidak rugi disebabkan kos yang tak diingini.

Amacam? Panduan yang cukup padat untuk mereka yang mengusahakan bisnes bundle ni kan? Malah, ia sangat sesuai buat mereka yang baru nak berjinak-jinak dan memulakan perniagaan menjual pakaian bundle gred A.

Lubuk X tak ramai yang tahu. Jadi, boleh ambil kesempatan ini untuk ketahui lokasi rahsia mendapatkan stok terbaik bundle gred A menerusi ebook panduan ini. Lebih cepat anda tahu, lebih bagus untuk bisnes anda.

Panduan Ini Hot, Baru Sahaja Diterbitkan

Ebook ini baru sahaja dilancarkan dan diterbitkan bulan ini (Mei 2019). Anda boleh memperolehi panduan ini dengan harga pengenalan menerusi link berikut - https://bit.ly/2VKHp0N

Bonus Pembeli Panduan

Tips Bisnes Bundle dan Produk Hot Senang Jual
Jika anda mendapatkan panduan ini sekarang, ada dua (2) bonus istimewa diberikan kepada anda, iaitu:
  1. Tips dan lubuk menjual bundle.
  2. 5 produk hot bundle yang senang nak dijual.

Okeh.

Serius nak berjaya dalam bisnes ini? Muat-turun panduan ini yang disediakan dalam bentuk ebook menerusi pautan di bawah (klik butang).

Llubuk rahsia mendapatkan bundle gred A


Nota

Ebook ini dinamakan Lubuk Bundle - Panduan Borong Barang Bundle Di Thailand! Ebook ini memberikan panduan, bagaimana untuk pergi ke Thailand, dan borong serta bawa masuk barang-barang bundle dari sana ke Malaysia.

Kaedah borong ini adalah kaedah tradisional ya.. maksudnya.. pergi secara real ke thailand dan beli barang di sana, bukan secara online main klik-klik depan komputer. Sebabnya? Peniaga-peniaga di sana tak pandai online.. diorang hanya buka kedai dan jual secara offline sahaja.

Secara spesifiknya, ebook ini lebih fokus kepada golongan peniaga bundle. Namun, saya amat alu-alukan para peniaga pasar malam atau uptown untuk gunakan pengetahuan dalam ebook ini bagi melariskan jualan.


7 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Barang bundle ni banyak yang lebih berkualiti daripada yang baru di sini. Contohnya seluar panjang biasa/track/tidur kanak-kanak, ia akan dijahit dua lapis di bahagian kangkang yang membuatkannya lebih tahan lama.

    BalasPadam
  2. yes, bundle mmg makin dapat permintaan di Malaysia. Sebab brgnya murah dan lebih berkualiti. Baju branded boleh dapat dengan harga murah.

    Saya juga peniaga bundle tuan, baru mula berkecimpung pada hujung tahun lepas. :D Visit page saya Julfy Bundle (www.facebook.com/julfybundle)

    BalasPadam
  3. Salam boleh kasi no wsap taukey borong guni..yg kumpulkan pakaian bundle tu menjadi gred A..mereka ini dh bukak guni..dn pilih betul..sbb tu mahal ckit..tp xper jika berkualiti..yg baik sebenarnya borong guni drp usa..shj..jgn campur dgn brg Asia..itu sebenarnya yg terbaik..dn murah..pilih2 jual..jumpa brg baik pakai sendiri..apamcm..ada baik tak idea..wasap my no..kpd sesiapa nk guni drp USA..sekian terima ksh..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jika tuan nak letakkan link dalam post ni, boleh hubungi saya ya.

      Padam
    2. Boleh bg sy link ws? Tuan area mane ye

      Padam
  4. boss mcm mna nak guni dari usa bos

    BalasPadam
  5. Baju yang berada di website ini sungguh puas hati dan berkualiti

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement