Tentu seronok jika sesekali dapat bercuti dan menginap di hotel mewah pada harga murah. Ia pasti akan menjadi pengalaman yang tidak dapat dilupakan, lebih-lebih lagi untuk anak-anak yang tak pernah merasa menginap di hotel mewah.

Bukan semua orang berduit tetapi boleh dikatakan semua orang ingin bercuti di hotel mewah di lokasi tumpuan pelancong. Jadi, kalau anda serta keluarga anda ingin merasai percutian dan penginapan di hotel mewah pada bajet yang anda mampu, maka elok anda baca blog post saya ini sehingga akhir.

Panduan Untuk Dapatkan Harga Murah Percutian di Hotel Penginapan Mewah


Sebenarnya memang ada cara dan kaedah untuk mendapatkan harga murah bagi penginapan seronok di hotel-hotel mewah di Malaysia. Cuma mungkin tak ramai yang nak share kepada umum.

Bagi mereka yang sering pergi bercuti dan menggunakan aplikasi tempahan hotel seperti Hotels.com, Agoda, Traveloka, Trivago, Booking.com, OYO Rooms, Klook, AirBnB dan macam-macam lagi; sebenarnya menerusi pendaftaran percuma di laman web berkenaan .. sudah ada macam-macam kelebihan diberikan untuk dapatkan penginapan dengan harga murah.

Anda kena rajin mencari peluang berkaitan promosi, kod kupon penginapan, harga bilik terakhir, last deals dan macam-macam lagi dalam aplikasi tempahan hotel online.

Biasanya setiap laman web ini akan mengirimkan email khas mempromosikan pakej percutian, bilik hotel dan juga tiket penerbangan kepada anda, hampir setiap hari. Malah, menerusi Agoda.com, anda boleh dapat diskaun sehingga RM300 untuk tempahan online di hotel terpilih.


Kalau ikutkan, ada je promosi menarik dengan tawaran harga penginapan yang tidak masuk akal diberikan di laman web tempahan hotel online, malah anda boleh dapatkan diskaun sehingga 90% membuat tempahan hotel di laman web sebegini.

Program keahlian adalah salah satu cara untuk dapatkan harga murah percutian di hotel penginapan mewah. Ada yang percuma, dan ada juga yang berbayar.

Tips dan tricknya untuk dapatkan harga murah pada tempahan hotel mewah adalah dengan menggunakan kod diskaun selain gunakan harga last minute yang ditawarkan. Namun, tips paling UTAMA nak dapatkan bilik hotel pada harga giler-giler murah .. ialah dengan menggunakan E-Wallet di dalam aplikasi tempahan hotel.


Ia bukan satu scam  .. tapi memang ada tawaran sebegini murah. Lagipun, pihak hotel penginapan seboleh-bolehnya mahu semua bilik hotel fully-booked. Jadi, akan banyaklah tawaran-tawaran khas last minit yang diberikan, terutama kepada mereka yang menggunakan e-wallet dan apps.

Malah, tawaran harga bilik hotel murah turut dihantar menerusi email setiap hari! Memang berbaloi kalau benar-benar gunapakai segala kelebihan ini.

Harga Hotel Semurah RM15

Percaya tak harga bilik di bawah ini cuma RM15 semalam sahaja?

Harga Bilik Hotel RM 1 Semalam!!

Nak tahu tips dan trick untuk mendapatkan harga penginapan yang murah, semurah RM1 sebilik untuk satu malam atau bawah RM100 untuk bilik hotel yang cantik serta cukup selesa dan moden?


Uhh RM1 satu malam? Untuk bilik hotel yang lokasinya berdekatan dengan tempat tarikan di Melaka Bandar Bersejarah? Biar betul !!!

[+] Gunapakai panduan ini - Panduan Hotel

Panduan yang disediakan (dari link di atas) akan tunjukkan cara bagaimana anda boleh berjimat puluhan ringgit malah ratusan ringgit bagi mendapatkan penginapan di hotel mewah pada harga murah.

Panduan Disediakan Berdasarkan Pengalaman Sebenar

Panduan Hotel ini disediakan oleh Tuan Rohaizad setelah berkali-kali dapat menempah bilik hotel dengan harga murah dan menjimatkan.


Kalau anda kaki jalan dan suka bercuti dengan keluarga .. elok gunakan panduan ini untuk dapatkan lebih penjimatan.

Bayangkan, kalau harga hotel RM200 tetapi anda bayar cuma RM20 semalam, tidakkah anda sudah boleh berjimat sebanyak RM180? Boleh buat macam-macam benda lain dengan wang lebihan ini, hasil tips dan panduan yang diberikan oleh Panduan Hotel.

Rugi tak manfaatkan ilmu dan pengetahuan ni.

Nak tahu? Terus ke website di bawah ini untuk info lanjut:


3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. thanks for the info. dah lama x menginap di hotel sbb x de peruntukan utk cikgu2 buat kursus di hotel skrg. huhuhuhu....

    BalasPadam
  2. Rm12 je duduk hotel mewah. Kena bongkar rahsia ni nampaknya

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement