Anda pengguna Unifi? Ada masalah dengan kelajuan wifi di dalam rumah atau capaian wifi Unifi jadi terhad? Aha .. cubalah gunakan TP-Link AC1200 Wireless MU-MIMO Gigabit Router Archer A6 ini yang sekarang tengah sale di Lazada Malaysia. Ianya jualan online eksklusif TP-Link untuk pengguna di Malaysia.

Harga semasa peranti ini adalah RM239 tetapi untuk tempoh terhad di Lazada Malaysia, anda boleh dapatkan Archer A6 Gigabit Router ini dengan harga menarik, hanya RM189.

TP-Link AC1200 Wireless MU-MIMO Gigabit Router Archer A6 Untuk Pengguna Unifi

TP-Link AC1200 Wireless MU-MIMO Gigabit Router Archer A6 Untuk Pengguna Unifi
Kalau anda seorang heavy user menggunakan internet, pasti tak suka kalau ada gangguan pada capaian kan? Gunakan router Archer A6 ini untuk selesaikan masalah anda.

Router ini sangat berbeza dengan router lain, apatah lagi yang diberikan secara percuma oleh pihak pembekal servis. Ia boleh memaksimakan pengalaman penggunaan internet anda, berbaloi dengan harga servis yang anda perlu bayar pada Telco seperti Unifi, Maxis atau Time - penyedia rangkaian fiber di Malaysia.

Apa Kelebihan Archer A6 Router?

Router ini mempunyai 4 antena luar dan 1 antena dalaman. Ia membolehkan capaian dan kelajuan internet (wifi) dapat dimaksimakan seperti yang anda inginkan.

Ia ada dual band wifi iaitu 2.4GHz dan 5GHz yang masing-masing pada tahap kelajuan data 300Mbps dan 867Mbps. Jadi, anda takkan ada  masalah ketika melayari internet atau bermain permainan online pada paparan HD!
Archer A6 Gigabit Router Unifi

Teknologi MU-MIMO akan membolehkan semua peranti yang menggunakan wifi yang sama mendapatkan kelajuan yang sepatutnya. Tak ada lagi masalah lag atau masalah lambat loading. Ia akan menggembirakan semua orang yang gunakan wifi Unifi anda di rumah.

Ada banyak lagi kelebihan pada peranti Archer A6 ini. Nak tahu lebih lagi? Boleh lihat infonya di sini - http://invol.co/cle0t1

TP-Link AC1200 Wireless MU-MIMO Gigabit Router Archer A6 Untuk Pengguna Unifi
Router ini bukan sekadar sesuai untuk pengguna Unifi, tetapi juga untuk perkhidmatan telco lain seperti Maxis Fiber dan Time Internet.

Jangan Tension Lagi Dengan Speed Wifi ...

Tak mahu kecewa dengan capaian wifi internet di rumah, gunakan router ini supaya apa yang anda bayar berbaloi dengan apa yang anda dapat. Boleh dapatkan dengan tawaran potongan harga ini di pautan ini - Archer A6 Harga Diskaun

Moga bermanfaat dengan harapan selesaikan masalah capaian wifi internet di rumah.

Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement