Jom shopping kat Shopee .. aha, ada jualan khas sempena Baby Fair bermula dari 22 hingga 25 November 2018. Buat ibubapa yang mencari produk bayi macam susu formula, lampin pakai buang, soft toys, pakaian bayi .. bolehlah berbelanja di Shopee Malaysia.

Ehemm .. dah gaji kan? Jadi, kalau memang ada bajet untuk bayi atau anak anda bulan ni, apakata membeli-belah secara online di Shopee tu. In Sha Allah, memang berbaloi.

Diskaun Sehingga 90% di Shopee Baby Fair

Shopee Baby Fair 22-25 November
Isteri saya memang selalu beli-belah di Shopee ni. Macam-macam barang dah diborong dari Shopee. Tapi paling banyak ialah lampin pakai buang ... 'pampers' jenama PetPet. PetPet memang murah kat Shopee. Jauh lebih murah dari beberapa laman web shopping online lain.

Kalau banding dengan harga di kedai ... uhh lagi banyak beza. Jimat banyak, sebab boleh dapat free delivery, tak perlu bayar kos hantar. Kalau nak beli kat pasaraya atau kedai .. kena keluarkan kos nak keluar rumah dan ke kedai.

Trylah tengok apa yang Shopee tawarkan untuk Baby Fair 22-25 November ni.
Shopee Baby Fair 22-25 November
Untuk tempoh terhad ini, ada diskaun sehingga 90 peratus untuk produk-produk bayi terpilih. Jadi, cepat ke Shopee, sebab biasanya benda-benda yang diskaun besar ini akan cepat habis atau out-of-stock. Nak elak kecewa, kena jadi yang awallah.

Lepas tu, manalah tahu .. kot-kot anda boleh jadi pemenang kontest disediakan. Tapi itulah, kena ada bajet besar kalau nak menang kontest Shopee yang ada tu.

[Dah Baca?] Nak tahu cara buat duit di Shopee - Income 4-5 angka? Gunakan panduan ini.

Saya dan isteri setakat ke hari ini (post ini ditulis) tak pernah lagi dikecewakan bila beli-belah di Shopee ni. Walaupun ada sesetengah produk yang kami beli terutama yang datangnya dari China agak lambat untuk sampai, tetapi kami ok je.

[Dah Baca?] Bershopping Online di Mr.DIY (Pengalaman Pertama)

Produk yang dijual di Shopee in Sha Allah, hampir kesemuanya adalah berkualiti. Kena bijak cari seller dan buat pilihan bijak.


Biasalah, kadang ada je seller di Shopee tu yang nak ambil kesempatan walaupun pihak Shopee sendiri dah buat banyak langkah untuk elakkan perkara macam ni berlaku.

Okeh... Nak shopping barang bayi anda tak? Terus ke sini - Shopee November Baby Fair

Happy Shopping ... :)

Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement