Sila angkat kening jika anda tak pernah main game dalam smartphone anda! For sure, ramai yang pernah main game dalam phone kan? Paling tidak, Candy Crush, Subway Surfers, atau Pou. Hardcore main game, pasti pernah main Mobile Legends, Clash of Clans, Street Racing atau Plants vs. Zombies.

Aha, tahukah anda developer game-game online atau mobile game ini peroleh ribuan USD setiap hari setiap kali orang muat-turun dan main game di smartphone masing-masing. Ia merupakan income pasif paling best dan antara paling berjaya sekali untuk buat duit online.

Pasif Income Dengan Belajar Rahsia Buat Apps Game

Rahsia buat duit pasif dengan app game sendiri

Memang best kalau ada ilmu sebagai seorang developer untuk buat apps sendiri, apatah lagi apps game yang boleh diletakkan di Google Play atau App Store. Tiada batasan income masuk ke akaun bank setiap bulan dengan peluang seperti itu.

Saya sendiri yang ada basic programming computer pun tak berapa nak pandai untuk hasilkan permainan online atau permainan mobile sendiri.

[ads id='ads1']

Dari Mana Datangnya Duit?

Err bagaimana apps game boleh jana keuntungan?

Anda pasti pernah nampak iklan-iklan yang muncul ketika anda bermain game-game mobile yang saya sebutkan di atas. Iklan-iklan itu datangnya dari akaun Google Adsense (AdMob) pemilik apps tersebut.

Setiap kali iklan itu keluar, mereka akan peroleh income USD menerusi pengiklanan Google Adsense ini. Income tersebut boleh diperoleh samada dari segi jumlah paparan, jumlah klik dan beberapa faktor lain. Incomenya pula berbeza nilai, dari serendah USD0.20 untuk satu klik hinggalah ke USD50.00 untuk setiap pendaftaran game mobile dari developer lain.

Adsense bayar setiap bulan

Di Malaysia, tak ramai lagi yang terokai income pasif menerusi apps game ini. Yang banyaknya ialah menerusi aplikasi berbentuk informasi, walhal apps game adalah yang paling ramai orang muat-turun dan gunakan setiap hari.

Mana ada orang lihat aplikasi harga emas setiap hari? atau aplikasi cuaca setiap hari melainkan mereka ada urusan yang melibatkannya.

Tapi, kalau apps game ini, ada yang main sebelum nak tidur malam .. lebih-lebih lagi kanak-kanak dan remaja zaman sekarang. Mereka boleh habiskan masa selama berjam-jam dengan apps game yang mereka ada di smartphone.

Dan bayangkan setiap minit mereka bermain apps game tersebut, income dalam USD sudah tersedia untuk dimasukkan ke dalam akaun bank.


Peluang Untuk Ketahui Cara Nak Dapat Pasif Income Apps Game

Anda nak tak peluang menjana income pasif menerusi apps game ini?

Saya ada berita baik untuk mereka yang mencari peluang seperti ini. Paling penting dan bestnya ialah, anda tidak perlu ada pengetahuan pun untuk hasilkan apps game anda sendiri. Hanya dengan menggunakan panduan yang disediakan, anda boleh cipta satu hingga tiga apps game anda sendiri.

Bila dah ada apps game anda sendiri, dengan menggunakan platform Google Adsense (AdMob), anda beroleh peluang untuk jana income sehingga RM100,000 seperti mana yang telah dilakukan oleh Tuan Yuzairi Isham. Beliau merupakan developer apps game secara part-time.

Pasif Income Dengan Belajar Rahsia Buat Apps Game
Menariknya ialah beliau telah hasilkan satu panduan untuk bolehkan lebih ramai rakyat Malaysia menjana income pasif apps game seperti dirinya. Bagus betul kan?

Harga Promosi Prelaunch - RM189

Panduan ini baharu sahaja dilancarkan semula dengan harga RM189. Terkini, harganya akan naik menjadi RM199 jika anda tidak bertindak cepat mengisi kuota yang disediakan. Jadi tengah harga murah ini, bolehlah dapatkannya, terus ke link di bawah ...


Ok.

Anda pastinya tertanya-tanya, berbaloikah mendapatkan panduan ini dalam pencarian cara untuk menjana income pasif secara online.

Jujur kata, saya masih lagi menunggu ebook panduan ini untuk dimuat-turun. Saya dah dapatkan panduan ini dengan harga RM99, cuma masih lagi menunggu giliran untuk menerimanya di email.

Ebook Panduan Rahsia Buat Apps Game

Secara am, panduan dinamakan Ebook Rahsia Buat Apps Game ini mengandungi 10 modul.
Ebook Panduan Rahsia Buat Apps Game

Modul 1 - Pengenalan
Modul pengenalan ini akan menerangkan mengenai aplikasi dan penerangan tentang ebook

Modul 2- Tutorial Step-by-Step GAME 1
Didalam modul ini akan menerangkan step-by-step untuk membuat Apps Permainan Pertama anda.
Sangat mudah, tidak perlu tahu programming atau coding.Sesiapa pun boleh ikut tutorial ini.

Modul 3 - Tutorial Step-by-Step GAME 2
Didalam modul ini akan menerangkan step-by-step untuk membuat Apps Permainan Kedua anda.
Sangat mudah, tidak perlu tahu programming atau coding.Sesiapa pun boleh ikut tutorial ini.

Modul 4 - Tutorial Step-by-Step GAME 3
Didalam modul ini akan menerangkan step-by-step untuk membuat Apps Permainan Ketiga anda.
Sangat mudah, tidak perlu tahu programming atau coding.Sesiapa pun boleh ikut tutorial ini.

Modul 5- Iklan Google
Di dalam modul ini akan menerangkan step-by-step cara mencari kod & meletakkan kod iklan google yang betul di dalam apps game anda.



Orait .. nak tahu apa yang diterangkan dalam modul-modul seterusnya? Anda boleh tengok menerusi link di bawah ini (ada tambahan dua bonus modul):

Pasif Income Dengan Belajar Rahsia Buat Apps Game

Jika anda nak dapatkan panduan ini, pastikan anda dapatkan segera sebelum harga promosi ini tamat. Jadi yang pertama untuk ketahui rahsia ini. Lebih cepat tahu, lebih cepat ada apps game sendiri, dan mula jana income pasif.

Tak nak?

9 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Menarik sungguh! mcm boleh cuba buat apps lepas ni..

    BalasPadam
  2. mama pun ada basic programming juga tapi rasanya dah lapuk dah. kalau pandai guna skill tu mmg boleh jana income kan

    BalasPadam
  3. Okay try dulu lepas tu review ..
    Berjaya ke tak
    Mudah diikuti ke tak
    Nak tgk okay ke tak hahaha

    BalasPadam
  4. Sy berminat nak beli tp dah tutup

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement