Hari ini saya nak memeriahkan sebuah segmen dari rakan blogger baru. Dah lama sebenarnya saya tak join segmen blogger macam ni. Jadi, memandangkan saya ada sedikit masa nak perbanyakkkan lagi entri sebelum bercuti Hari Raya ni, saya nak joinlah segmen ni.

Segment: Awesome Blogger by Shahirah Lee

Segment : Awesome Blogger  by Shahirah Lee
Segmen blogger yang saya maksudkan ialah Segment: Awesome Blogger by Shahirah Lee. Segmen yang cukup mudah. Tujuannya adalah untuk keperluan rakan blogger Shahirah Lee memasukkan ke dalam ruangan bloglist di blognya bagi mudahkan nak blogwalking nanti.

Aha, ini satu peluang yang sangat baik buat blog ini dan juga blog rakan blogger lain. Inilah peluang nak dapatkan backlink terus dari sebuah blog lain. Rugi kalau tak join. Ada masa dan kesempatan, memang saya syorkan rakan-rakan blogger untuk join segmen-segmen rakan blogger.

Caranya cukup mudah, tak perlu nak tulis entri pun macam saya buat ni. Cukup sekadar letakkan banner segmen ini (seperti di atas) dalam sebuah post yang baharu.

[Dah Baca?] Raja Adsense Revive - Panduan Untuk Jana Income Blog dengan Google Adsense

Segmen ini akan ditutup penyertaan pada 17 Jun 2018 dan hanya 30 blog terawal sahaja yang akan berjaya dimasukkan ke dalam bloglist nanti.


Berminat tak? Leh sama-sama memeriahkan Segment : Awesome Blogger  by Shahirah Lee ni kalau anda ada kesempatan. Mana tahu, nanti boleh tersenarai dalam bloglist. Untung weihhh .. serius saya cakap ni.


Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement