Traveloka tidak pernah lokek untuk memberikan diskaun penginapan. Memang best kalau menempah hotel online menggunakan aplikasi Traveloka ni. Contohnya hari tu, saya tempah penginapan di Rockbund Fishing Chalet, cuma bayar RM170 sahaja berbanding harga biasa dalam RM300 semalam! Aha, kali ini .. untuk Hari Raya 2018, Traveloka nak berikan diskaun sehingga 15% untuk tempahan hotel.

Hotel Diskaun 15% Raya Bersama Traveloka

Traveloka Beri Diskaun Hotel Raya 15%
Dengan menggunakan kod kupon khas - "RAYAHOTEL", anda boleh menempah hotel secara online di aplikasi Traveloka dan terima potongan 15%  (sehingga RM35). Katakan anda tempah hotel bernilai RM100 semalam, jadi anda cuma perlu bayar RM65 sahaja.

Cara Nak Dapatkan Diskaun 15% Traveloka

Untuk mendapatkan dan gunakan kod kupon "RAYAHOTEL" ini, anda perlu buat tempahan hotel penginapan di mana-mana sahaja yang anda inginkan. Tarikh penginapan pula tak terhad. Cuma yang penting ialah tempahan online itu perlu dibuat sebelum 22 Jun 2018.

Selepas tarikh tersebut, kod diskaun ini jadi tak valid dah.

Nak buat tempahan hotel dengan Traveloka? Terus sahaja ke sini - Traveloka 15% Discount

Bawa Keluarga Bercuti Tempat Peranginan Waktu Musim Raya

Anda mungkin boleh bawa keluarga atau ibu ayah anda pergi bercuti bersama sanak-sedara lain ke tempat peranginan seperti Pulau Langkawi, Pulau Pangkor, Lumut, Cameron Highlands, Fraser Hill atau pergi bawa bercuti ke pantai timur dengan diskaun menarik ini.


Apa perlu buat ialah login atau pergi ke aplikasi Traveloka dan buat tempahan online di situ, dan masukkan kod "RAYAHOTEL" untuk nikmati diskaun 15%. Buat tempahan secara berasingan antara anda, isteri anda, anak-anak (mungkin), adik-beradik atau sanak sedara lain. Janji hotel yang sama pada tarikh penginapan yang sama.

Aha .. teknik tempahan online ini memang saya selalu saya gunakan kalau nak extend penginapan dan dapatkan diskaun .. hehe.

Nak buat tempahan hotel dengan Traveloka? Terus sahaja ke sini - Traveloka 15% Discount

Semoga bermanfaat. Selamat bercuti dan Selamat Hari Raya.

1 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement