Wah wah wah .. Big Baby Fair kembali lagi. Kali ini ia membawakan 19 jenama antarabangsa untuk pilihan beli-belah terbaik bagi keperluan si kesayangan anda. Jualan besar-besaran Big Baby Fair 2018 bermula dari 28 Mac hingga 1 April 2018. Banyak diskaun menanti.

Selain diskaun menarik sehingga 80%, Big Baby Fair 2018 juga menyediakan tawaran eksklusif yang tidak terdapat di mana-mana gedung beli-belah online. Aha, anda boleh dapat beli harga produk dan barangan bayi dan anak-anak kesayangan anda jauh lebih murah pada produk-produk terkini serta berkualiti terjamin.

Jualan Besar-Besaran Produk Bayi Kesayangan di Big Baby Fair 2018

Big Baby Fair 2018
Saya dan isteri antara yang sering menantikan jualan besar-besaran khas seperti Big Baby Fair 2018 ini. Almaklumlah, keperluan untuk kesayangan ini bukannya murah. Siapa yang ada anak kecil dan anak-anak yang dalam proses tumbuhbesaran tentu tahu ...

Diskaun Sehingga 80 Peratus Big Baby Fair 2018

Lazada Malaysia Big Baby Fair 2018
Selain daripada tawaran harga menarik serta baucer, Big Baby Fair 2018 juga menawarkan penghantaran percuma, combo deals, panduan untuk ibu-ibu hamil dan juga jaminan untuk pembelian susu formula.

Andai anda mencari lampin pakai buang, botol susu premium, pakaian cantik-cantik mahupun susu formula dari jenama yang terkenal dan dipercayai, maka elok sangat anda sertai jualan besar-besaran Big Baby Fair 2018 oleh Lazada Malaysia.

Malah, ini juga masa yang sangat sesuai untuk membuat kejutan buat anak-anak dengan mendapatkan barang mainan terbaru dan terkini menerusi jualan terbesar online ini. Mereka pasti akan tersenyum gembira kelak.

Tips Beli Belah Sempena Big Baby Fair 2018

Pun begitu, jangan beli-belah dahulu sebelum anda benar-benar pasti mahu mendapatkannya. Cubalah buat perbandingan jika perlu, kerana anda tentu mahu lebih nilai dengan wang yang anda belanjakan, ye tak?

Cara paling mudah untuk mengetahui apakah tawaran terbaik serta eksklusif dalam Big Baby Fair 2018 ini, ikuti hashtags berikut #BigBabyCandyLand dan #BigBabyFair di media sosial.
Big Baby Fair 2018 Flash Sale
Oh ya, Big Baby Fair juga menyediakan jualan eksklusif Flash Sale. Nak rebut harga lebih menarik, anda kena ikuti jualan ini di laman web Lazada Malaysia.

Ingat ya, kempen ini akan berakhir pada 1 April 2018.

8 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Balasan
    1. Intai-intai tadi memang banyak tawaran best ...

      Padam
  2. boleh tahan ..diskaun tersebut.

    harga runtuh dan tak masuk akal

    BalasPadam
  3. 80%? banyak tu? bestnya. kalau masa syafi kecil dulu mmg lah mama memburu sale mcm ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau nak cari pampers dgn baju baby jenama yang harga murah, leh la tgk kat Big Baby fair ni

      Padam
  4. Inilah masanya untuk membeli belah buat baby, berbaloi-baloi.

    BalasPadam
  5. Alahai. Terlepas pulak sales kali ini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehe... banyak juga brg best untuk baby kali ni. Takpe, kena tunggu sales lain la pulak.

      Padam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement