Anda penggemar jenama Levi's? Kalau anda salah seorang peminat dan penggemar jenama denim Levi's ini, pastikan anda tidak melepaskan peluang untuk dapatkan diskaun Online Revolution 12.12 (sah sehingga 14 Disember) Lazada dengan potongan sehingga hingga 50 % seluruh store, dan nikmati juga 20% tambahan diskaun menggunakan baucer kod disediakan.

Kod baucer diskaun tambahan ini terhad, jadi anda mesti cepat rebut peluang yang ada jika mahu memiliki produk terbaik daripada jenama Levi's ini.

Levis's - Diskaun Sehingga 50% + 20% Terhad Sempena Online Revolution

Diskaun sehingga 50% diberikan untuk semua belian produk Levi's daripada t-shirt, denim baju, denim seluar dan apa jua label Levi's yang dijual menerusi official store di Lazada sepanjang Online Revolution dari 12.12 hingga 14.12 ini.

Diskaun Besar-Besaran daripada Levi's

Saya boleh katakan ia jualan diskaun terbesar secara online untuk akhir tahun 2017, jadi andai anda ada bajet lebih, memang inilah masa sesuai untuk lebih berjimat dengan pelbagai pilihan produk dengan harga diskaun, apatah lagi untuk satu jenama produk denim keluaran popular dan terkenal seperti Levi's.

Saya dah lihat official store Levi's di Lazada Malaysia.... uhh memang banyak pilihan menarik yang boleh anda pilih. Agak berbeza sedikit dengan apa yang ada dijual di outlet fizikal seperti di Mitsui dan juga Design Village.

Tambahan Potongan Sehingga 20% Terhad

Untuk masa yang terhad juga, menerusi blog saya .. in Sha Allah, anda boleh dapatkan lebih lagi dengan diskaun sehingga 20% untuk produk jenama terkenal ini. Apa perlu buat ialah klik pada banner Lexi's di bawah ini, dan gunakan kod diskaun yang disediakan ini - LEVISREVO13 pada jam 10 pagi hingga 12 tghari pada 14 Disember 2017. Hanya untuk tempoh 2 jam sahaja !!


Shopping last untuk tahun 2017 ni .. huhu... manalah tahu kot-kot ada daripada anda nak ready-stock untuk hari raya tahun hadapan .. hehehe.

1 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement