Sempena Raya 2017 ini, koleksi pakaian baju kurung Rozita Che Wan memberikan diskaun sehingga 25% di laman web shopping online Lazada Malaysia. Rebut tawaran khas ini kerana koleksi pakaian Rozita Che Wan bukan sekadar baju kurung, tetapi peplum dress dan juga jubah.

Diskaun baju kurung Rozita Che Wan boleh didapati dari 15 hingga 25 peratus di Lazada Malaysia. Ada banyak pilihan yang boleh dipilih termasuklah seleksi baju kurung solid dan peplum popular.

Diskaun 15-25% Baju Kurung Rozita Che Wan

AMP HTML Sebagai salah seorang selebriti dikenali di Malaysia, nama Rozita Che Wan tidak perlu sebarang intro. Siapa yang tidak kenal dengan wanita jelita ini yang punyai kelas tersendiri dan elegan.

Menggunakan namanya sebagai jenama, koleksi baju kurung, peplum dress dan jubah Rozita Che Wan sentiasa mendapat perhatian golongan wanita yang mahu tampil cantik dan bergaya, khususnya daripada peminat-peminat selebriti ini.

Bekerjasama dengan Lazada Malaysia, Rozita Che Wan menawarkan seleksi pakaian istimewa baju kurung yang disesuaikan dengan citarasa wanita tempatan. Ia direka dan dihasilkan bukan sekadar untuk kelihatan cantik, tetapi juga selesa dan bercirikan wanita Malaysia.

Pastinya koleksi baju kurung Rozita Che Wan akan menjadi pilihan untuk para peminatnya. Malah, ia menjadi jenama pakaian terlaris dijual secara online di Lazada Malaysia.

Beli Online di Lazada Malaysia Untuk Pilihan Eksklusif

Untuk tempoh terhad ini, dapatkan harga diskaun menarik sempena Raya 2017 untuk koleksi-koleksi cantik pakaian dan baju daripada Rozita Che Wan menerusi Lazada Malaysia. Anda tidak akan kecewa kerana koleksi yang ada di Lazada agak pelbagai.
Tak sabar nak tengok tawaran diskaun baju kurung Rozita Che Wan? Ok, terus sahaja ke sini - Kurung Raya Bersama Rozita Che Wan
Anda boleh memilih dari jenis kain, jenis warna dan rekaan kesukaan anda. Yang menariknya ialah, anda tidak akan dapat tawaran diskaun untuk memiliki seleksi baju kurung Rozita Che Wan di tempat lain, malah koleksi yang dijual di Lazada Malaysia adalah eksklusif - tidak terdapat di mana-mana kedai atau butik.

Diskaun sehingga 25% ini terhad, jadi anda tidak boleh tunggu lama-lama, sebab saya risau akan kehabisan stok. Apatah lagi nak dekat raya ni, pasti ramai di antara anda yang akan shopping baju raya, nak-nak lagi kakitangan kerajaan yang dapat saguhati raya daripada kerajaan.
Jom jenguk seleksi yang ada, terus ke Lazada Malaysia dan lihat koleksi terbaik Rozita Che Wan untuk digayakan sempena Raya ini.

Fuh .. pastinya raya nanti ramai mata akan melihat anda .... :)

4 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement