Alhamdulillah, saya telah selesai tunaikan janji saya untuk meroketkan kesemua blog peserta segmen "Hasrul Hassan  Bantu Trafik Blog Meroket". Bukan mudah sebenarnya nak buat segmen yang ada janji di dalamnya. Silap haribulan, boleh kena kecam dan kena maki.

Namun, dengan sokongan rakan-rakan blogger; saya telah bantu sebanyak lebih daripada 50 blog dalam segmen tersebut meroketkan trafik blog mereka yang sebelum ini sendu, asalnya trafik blog tak terlebih daripada 100 PV sehari menjadi lebih daripada trafik bulanan sebelum ini.

Blog Trafik Meroket Bukan Mustahil ..

Blog Trafik Meroket Bukan Mustahil ..
Segmen yang saya anjurkan telah berjaya bantu ramai rakan blogger kecapi keseronokan dan kegembiraan menerima trafik yang meroket naik. Mereka tidak perlu keluarkan apa-apa modal pun, apa yang perlu dibuat adalah patuh pada syarat dan terma segmen dan terbitkan satu post khas sebagai tanda usaha untuk join segmen yang saya anjurkan.

Saya juga tumpang gembira dan seronok kerana berjaya bantu rakan-rakan blogger meningkatkan PV mereka. Walaupun trafik tidak kekal naik meroket setiap hari, namun ... ia secara amnya membuktikan bahawa untuk mendapatkan blog meroket dengan trafik adalah bukan sesuatu yang mustahil.

Syukur alhamdulillah, segmen ini berjaya ...

Bukti Peserta Segmen Ini Trafik Blog Berjaya Diroketkan

Mari lihat trafik-trafik blog peserta segmen ini yang telah berjaya diroketkan ...
Gembira Dapat Trafik Blog Meroket Menerusi Segmen


Apa yang diperlukan adalah pengetahuan dan ilmu bagaimana untuk melonjakkan trafik blog yang tak berapa menarik .. huhu.

Dan seandainya anda telah ikuti blog saya sejak sekian lama, pasti sudah tahu bagaimana saya melakukannya.

Dan blog ini berjaya dedahkan dengan baik bagaimana saya melakukannya ... lihat sahaja trafik blog di pautan di bawah ini yang memang jauuuhhh meroket berbanding post yang lain ..


Ya, memang betul. Saya menggunakan servis yang disediakan oleh pihak Lynk.my untuk melonjakkan trafik blog peserta segmen saya sehingga kelihatan meroket .. nuhhhh .. hampir-hampir nak sampai ke bulan .. hehe.

Lynk.my Bantu Trafik Blog Meroket

Menerusi Lynk.my, anda boleh meroketkan trafik mana-mana blog post yang anda sudah terbitkan. Malah, anda bukan sekadar meroketkan trafik (pv) untuk blog post tersebut, tetapi juga menaikkan jumlah trafik blog anda secara keseluruhan (mingguan, bulanan, tahunan).

Trafik atau pageview (pv) yang anda terima adalah asli, tulen dan dilihat oleh ramai pengguna internet. Ia merupakan servis yang disediakan oleh pihak Lynk.my untuk blogger termasuklah juga para pemilik bisnes dan peniaga online yang ada laman web dan blog untuk tujuan promosi.

Daftar Lynk.my Sebagai Advertiser

Apa yang perlu dilakukan hanyalah mendaftar sebagai 'Advertiser' di Lynk.my dan sediakan kempen untuk mendapatkan trafik ke laman web atau blog yang dikehendaki, samada secara khusus atau secara am. Dan untuk membantu mendapatkan target audience yang dikehendaki, boleh masukkan kata kunci dan juga sasaran lokasi untuk kempen tersebut.

In Sha Allah, anda akan dapat lihat hasilnya kurang daripada 10-20 minit setelah mengaktifkan kempen anda di Lynk.my.

Pendaftaran pula adalah percuma. Tiada sebarangbayaran dikenakan. Namun, anda perlu memasukkan dana tertentu untuk mengaktifkan kempen iklan anda di Lynk.my.

Berminat untuk meroketkan trafik ke laman web dan blog anda tak? Boleh terus buat pendaftaran di pautan ini - Daftar Sebagai Advertiser Lynk.my
[Artikel Berkaitan] Tatacara Menaikkan Trafik Blog Mencanak-Canak menerusi Lynk.my
Meh tengok komen-komen gembira daripada rakan blogger saya yang terima trafik mencanak-canak, meroket sampai ke bulan - kata mereka. Semua happy. Mereka happy, saya lagilah happy .. huhu. Semuanya ini tidak mustahil dengan bantuan dari Lynk.my.



12 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. terima kasih banyak-banyak :D Kena try lynk nmpaknya

    BalasPadam
  2. Nak kena try jgk nih..hehe. tq for sharing HH.

    BalasPadam
  3. ruginya tak sempat join segmen HH.. btw thks sharing

    BalasPadam
  4. saya sendiri dah merasa trafik meroket ni. terima kasih bro HH :D

    BalasPadam
  5. terima kasih meroketkan blog sy

    BalasPadam
  6. macamana tu tuan?boleh bg tunjuk ajar

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ada beritahu di atas, dan ada pautan kepada cara nak lakukan tu

      Padam
  7. Tkasih bantu roketkan trafik blog terutamanya utk artikel yg berkaitan. Memang ada impaknya, sale kurung Najwa pun meningkat dgn cepatnya.. hihi. Tq

    BalasPadam
  8. saya kagum la dengan tuan HH yang sangat suka membantu rakan blogger..mudah-mudahan Allah SWT limpahan rezeki yang berlipat kali ganda..aamiin

    BalasPadam
  9. ooo.. itu rahsianya.. terima kasih ye.. cerita ita kat list no 3 tu..

    BalasPadam
  10. terima kasih HH, merasa blog cik mijah meroket ;)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement