Dalam usaha nak merawat penyakit, ada macam-macam cara. Bukan setakat perubatan moden, malah ada cara perubatan tradisional yang didapati boleh berikan impak positif. Dan, satu lagi kaedah perawatan yang boleh digunakan ialah menerusi perawatan secara spiritual, dalam hal ini .. saya suka nak kongsikan beberapa tips penawar penyakit dari surah-surah tertentu dalam Al Quran.

Al Quran adalah ayat-ayat Allah S.W.T. Di dalam Al Quran terdapat pelbagai kisah, cerita, pembongkaran, termasuklah juga doa dan ayat-ayat yang mempunyai syafaat tertentu. Buat mereka yang beragama Islam, sangat disarankan untuk mencuba kaedah perawatan menerusi doa dari ayat-ayat Al Quran sebagai salah satu usaha.

5 Tips Penawar Penyakit Menggunakan Surah Al Quran

5 Tips Penawar Penyakit Dengan Surah-Surah Al Quran
Alhamdulillah, ada di kalangan kita yang sudi kongsikan tips penawar penyakit menggunakan surah-surah tertentu di dalam Al Quran.

Berikut adalah beberapa tips serta petua merawat penyakit tertentu menggunakan surah-surah atau ayat-ayat khusus dalam Al Quran. Penyakit tersebut termasuklah penyakit tiga serangkai iaitu darah tinggi, kencing manis dan jantung. Kemudian, doa untuk penyakit kulit, sakit kepala, kabur penglihatan dan juga serba serbi masalah berkaitan haid seorang wanita.Ayat Al Quran untuk Penyakit Kencing Manis, Darah Tinggi dan Jantung

Ayat Al Quran untuk Sembuhkan Penyakit Kulit
Petua Al Quran Sembuhkan Sakit Kepala, Migrain
Ayat Al Quran untuk Mata Rabun
Ayat Al Quran dan Doa Untuk Masalah Senggugut atau Masalah Haid
In Sha Allah, buat mereka yang mempunyai dan hadapi masalah seperti dinyatakan, boleh mencuba kaedah rawatan menggunakan ayat-ayat Al Quran. Yang penting, kita mesti ada usaha untuk penyembuhan penyakit.... sembuh atau tidak, itu adalah atas rahmat Allah S.W.T.
[Baca] Ikhtiar Alternatif Untuk Rawatan Kanser
Terima kasih kepada SehinggitMedia kerana berkongsi tips dan petua penyembuhan dan rawatan penyakit menggunakan Al Quran ini. Semoga perkongsian ini dapat dimanfaatkan sebaiknya, in Sha Allah.

2 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement