Saya fikir ramai kot yang berminat nak mendapatkan sebuah iPhone 7 atau iPhone 7 Plus. Yelah, ia adalah antara gajet terkini ketika ini (2016) yang memang awesome. Siapa yang miliki telefon pintar iPhone, memang berada di dalam kelas tersendiri. Aha .. berita baik, siapa nak miliki iPhone 7 baru dengan harga serendah RM288.25 sebulan (RM3,459)?

iPhone 7 boleh dimiliki dengan harga sebegitu, hanya menerusi Lazada Malaysia. Nak lihat spesifikasi? Anda boleh terus ke pautan ini - Beli iPhone 7 Harga Diskaun Dengan Installment

Beli iPhone 7 Dengan Ansuran RM288 Sebulan

Beli iPhone 7 Dengan Installment RM288 Sebulan
Saya pun ada teringin nak beli telefon jenama Apple ni. Tak pernah lagi merasa, pegang pun ada la sekali dua, itupun dah bertahun lepas ... kat kedai. Kat kedai biasa memang susah nak jumpa orang jual iPhone ni, apatah lagi kat pekan kecil macam Parit Buntar atau Nibong Tebal tempat saya tinggal.
[Baca] 20 Kelebihan iPhone SE
Kalau ada jual tu, kena periksa betul-betul, takut ia set refurbished ... yang dijual dengan harga iPhone baru...huhu.. ada je seller yang nak untung mudah buat cara begini.

iPhone 7 dengan bayaran ansuran RM288 sebulan, saya fikir dah cukup murah dah tu. Lagipun bila dikira balik, ia tak lebih daripada harga tawaran (publish price). Kiranya 0% faedah. Harga iPhone 7 - RM3,459 .. bayar dengan ansuran pun harga sama .. kira okla kan?
[Baca] Peluang Miliki iPhone 7 Plus PERCUMA !!
Ada banyak tawaran menarik iPhone 7 dan iPhone 7 Plus dijual sekarang, terutama sekali daripada telco. Digi, UMobile. Maxis dan Celcom antara telco yang tawarkan iPhone 7 dan iPhone 7 Plus dengan harga menarik.


Saya buat masa ni belum tergamak lagi nak beli sebuah iPhone, al maklumlah saya ni bukan bekerja gaji besar. Mana yang ada, digunakan untuk benda lain, terutama untuk perbelanjaan harian dan sedikit simpanan. Orang kerja sendiri tak macam orang kerja gomen ada pencen ... huhu... orang kerja swasta pun ada KWSP ...

Saya? Blogger sepenuh masa .. hanya harap income dari blog dan buat simpanan persaraan sendiri sahaja.

3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. RM288 sebulan untuk sebuah smartphone pada agak mahal huhu..lagipun kalau nak diikutkan semua smartphone boleh buat bende asas yg sama hehe..jadi beli yang berpatutan Sudah la hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Smartphone tak sama dengan iPhone 7 Plus. :) jadi harga tu memang murahlah untuk sebuah telefon pintar PREMIUM.

      Smartphone biasa kalau ikut rega RM3K memanglah mahal. Saya pun tak sanggup, saya punya smartphone RM300 je ..

      Padam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement