Video Promo - 20 Kelebihan Perodua Bezza Harus Anda Tahu. Perghh .. memang mengancamlah kereta sedan daripada Perodua ni. Perodua Bezza memang nyata sebuah sedan yang berbeza, terdapat lebih 20 kelebihan dan keistimewaan yang ada pada Perodua Bezza, sesuai dengan namanya. 22 tahun Perodua menapak dalam industri permotoran Malaysia, pastinya mereka berusaha ke arah satu kelainan ... dan diterjemahkan menerusi Perodua Bezza ini.

Saya sudah pun terbitkan beberapa artikel berkaitan dengan kereta sedan pertama daripada Perodua ini. Anda boleh baca mengenai spesifikasi Perodua Bezza, anda boleh lihat banyak gambar close-up Perodua Bezza, dan boleh ketahui harga rasmi bagi setiap varian Perodua Bezza yang ditawarkan (hanya klik pautan diberikan).

Video Promo - 20 Kelebihan Perodua Bezza Harus Anda Tahu

Video Promo - 20 Kelebihan Perodua Bezza Harus Anda Tahu

Pelancaran dan perasmian Perodua Bezza telah pun dilakukan pada malam tadi, jam 8:30 malam 21 Julai 2016. Malah, video promo kereta ini telah pun dimuat-naik di laman YouTube.

Video promo Perodua Bezza memaparkan segala keistimewaan, ciri-ciri menarik, spesifikasi khas dan boleh saya katakan ia memaparkan lebih daripada 20 kelebihan yang ada pada Perodua Bezza ini.
[Baca] Cara Jana Income Dengan Uber Tanpa Perlu Bawa Kereta
Saya pasti ramai yang belum menyaksikan video promo Perodua Bezza. Ia telah disediakan dan dimuatnaik oleh laman Careta.my di saluran YouTube. Jom saksikan video promo Perodua Bezza ini ... yang mungkin akan menjadi penyebab mengapa anda berkira-kira untuk menukar kereta kompak sedia ada kepada sebuah kereta sedan, Beyond Compact ini .. huhu...

Video Promo Perodua Bezza - Perlihatkan 20+ Kelebihan



lagi video promo selama 60 saat mengenai Perodua Bezza, sedan pertama teknologi EEV daripada Perodua ... huhuhu ...


3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Macam mana nak nampak 20 kelebihan tu dlm video. Kenapa tak senaraikan saja?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Video - kenalah tonton melainkan anda memang tak boleh melihat ... huhu

      Padam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement