Mahukah anda dibantu oleh 4 Sifu Pemasaran Online bagi meningkatkan jualan sehingga 300 peratus? Jika mahu, maka anda harus dan perlu miliki DVD 4 Sifu Pemasaran Internet ini. Siapakah mereka? Mereka bukan calang-calang punya orang, saya sendiri pernah gunakan teknik berkesan daripada sifu-sifu pemasaran internet ini.

Benarkah 4 Sifu Pemasaran Online ini akan bantu anda untuk lariskan produk sehingga melonjakkan jualan 300 peratus?

Anda takkan tahu selagi anda tidak guna pakai teknik, cara dan kaedah yang telah sifu-sifu ini ketengahkan di dalam DVD 4 Sifu Pemasaran Internet. Nak guna teknik mereka, anda mesti tonton DVD ini, anda kena dengar dan lihat bagaimana mereka merangka pelan dan strategi untuk melonjakkan jualan menerusi pemasaran online.

DVD 4 Sifu Pemasaran Tingkatkan Jualan 300 Peratus

4 Sifu Pemasaran Bantu Tingkatkan Jualan 300 Peratus!

Siapakah 4 Sifu Pemasaran Internet yang saya maksudkan ini?

Mereka ialah Mohd Najib Asaddok, Jamal Sifu FB Ads, Cikgu Hafis dan Ahmad Humaizi. Siapa mereka? Mengapa mereka bergelar sifu? Itu anda boleh lihat di sini - http://bit.do/sifu-pemasaran-internet

Bukan calang orang weihhh ... Najib Asaddok ni antara top rank affiliate 2013 yang buat duit menerusi Ashadee.com; selalu je nampak nama dan wajah dia di Ashadee, jadi dia memang layak jadi sifu sebab sudah buat duit online berkoyan dah dengan teknik email marketing ni.

Jamal Sifu FB Ads orang Terengganu yang semakin hari semakin dikenali ramai sebab antara pakar yang buat duit menerusi pemasaran Facebook Ads. Hanya guna platform Facebook, dia dah berjaya jadi antara top affiliate di beberapa platform affiliate terlaris di Malaysia. Saya da bertemu dan selongkar sendiri teknik FB Ads beliau dalam perjumpaan dengan 10 Pakar Affiliate.

Cikgu Hafis, antara sifu pemasaran online yang sedang saya tuntut ilmunya. Hebat tak hebat, dia berjaya mempunyai empayar perniagaan onlinenya sendiri dengan hanya jual produk orang lain. Makan komisen je dia hari-hari. Modal pun hampir tak ada kerana dia menggunakan teknik yang memang proven. Dan Cikgu Hafis adalah antara contoh mereka yang tidak kenal putus asa walaupun pernah jatuh satu ketika dahulu.
DVD 4 Sifu Pemasaran Internet

Ahmad Humaizi, yang ni saya tidak kenal. Jujur saya cakap, saya baru nak kenal-kenal melalui DVD 4 Sifu Pemasaran Internet ini. Apa kelebihan dia, saya baru nak jelajah. Mesti ada sebab dia dilabel sebagai sifu, pasti ada yang istimewa.

4 orang dengan pelbagai ilmu nak bantu sesiapa sahaja termasuk saya dan anda untuk melariskan produk dijual secara online. Mereka ini dah buktikan yang mereka boleh buat, walhal sepertimana sejarah Cikgu Hafis yang sadis kisahnya akhirnya dari gulung tikar kerana bisnes internet akhirnya bangkit dan peroleh pendapatan lumayan dengan jual produk orang lain (affiliate la tu .. hoho).

Mahu tahu lagi dan lagi ... saya berbesar hati untuk jemput anda lihat DVD 4 Sifu Pemasaran Internet (klik) ini.

3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Sifu yang hebat kesemuanya. HH pun sifu juga

    BalasPadam
  2. Orang yang berniaga online memang bagus untuk dapatkan sifu sifu ni,

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement