Nak jana income mudah satu klik 20 sen? Rasanya ramai blogger dah tahu mengenai cara jana income online klik 20 sen ini. Cuma mungkin kepada yang tidak tahu, bolehlah mencuba. Daftar pun percuma. Dan pendaftaran tak perlu beratur .. hehehe.. anda boleh terus klik, isi borang ala kadar dan dah boleh terus jana income online pertama anda.

Jana Income Satu Klik 20 Sen Secara Online

Ada dua sumber jana income satu klik 20 sen yang sangat popular; iaitu 8Share dan juga ChurpChurp. Dua-dua sumber ini ada kelebihan dan kekurangannya. Namun, teknik untuk dapatkan income adalah sama iaitu dengan setiap klik yang anda berikan menerusi link atau pautan yang dikhususkan kepada anda, anda akan menerima habuan sebanyak 20 sen. 20 sen bagi setiap klik yang sah, bukan dari orang yang sama, bukan dari ip yang sama dan bukan dari diri anda sendiri.
Jana Income Satu Klik 20 Sen!

8Share dan ChurpChurp ada mekanisme sendiri untuk memastikan anda tidak melakukan penipuan klik ini. Jika berlaku, pendapatan anda akan samada ditarik balik atau disekat daripada dikeluarkan dari akaun anda. Cara yang betul menjamin apa yang anda dapat itu sebagai punca yang sah.

Saya pernah berikan banyak tips tentang bagaimana nak jana income menerusi 8Share dan juga ChurpChurp ini menerusi blog. Kebanyakkan tips itu telah memberikan jumlah income yang agak baik bagi saya walaupun ia hanya bernilai 20 sen bagi setiap klik.

Setakat ini, pendapatan yang ada dalam 8Share sudah pun melebihi 4 angka dan ChurpChurp dah dekat-dekat nak capai juga. Berapa jumlahnya, biarlah saya sahaja yang tahu. Lagipun saya pernah tunjukkan sebelum ini angka-angka dan bukti relevan yang saya memang ada jana income daripada kedua sumber ini.

Cara Daftar 8Share

Ok. Buat yang belum memiliki akaun 8Share, anda boleh lakukan dengan klik ke pautan berikut: http://bit.ly/15Zu7xr. Paparan di bawah akan keluar.
Jana Income Satu Klik 20 Sen!
Isikan butiran yang kehendaki. Dan kemudian klik butang biru. Selesai sahaja, anda akan dibawa ke halaman yang akan berikan sedikit tutorial mengenai 8Share dan cara anda nak jana income pertama anda menerusinya.

Cara Daftar ChurpChurp

Untuk pendaftaran dengan ChurpChurp. Lebih kurang juga. Anda perlu ke pautan ini - http://my.churpchurp.com/ dan akan dapat paparan seperti di bawah ini.
Jana Income Satu Klik 20 Sen!
Sebelum anda klik butang merah Sign Up, pastikan dulu bahagian atas tertulis ChurpChurp Malaysia. Jika sah betul, maka klik Sign Up. Isikan butiran yang dikehendaki dan lengkapkan Captcha yang disediakan. Dah siap.

Untuk anda meraih income satu klik 20 sen dengan mudah untuk kedua-dua sumber ini, anda perlu pastikan anda ada akaun Facebook dan Twitter untuk meningkatkan lagi peluang jana income lebih banyak. Selain itu jika ada Instagram, jangan lupa disertakan dalam akaun ChurpChurp supaya boleh dapat peluang lebih ... :)

Cubalah.

Kepada mereka yang dah berjaya jana income satu klik 20 sen berganda-ganda ini, jangan lupa kongsikan teknik dan petua anda ehhh ...

Selamat mendaftar dan mencuba.

8 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. churp-churp belum lagi cuba..8 share ada sekali sekala sahaja promote benda nie.

    BalasPadam
  2. saya 8share dgn churp2 dua benda ni x ada lagi..
    tapi ramai bloggers dah buat..nampak kena daftar.

    BalasPadam
  3. 2-2 ni boleh letak kt blog dlm masa yg sam kew? xda problem?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Boleh. Tak ada masalah. Boleh letak dengan mana-mana blog yang ada iklan apa2 pun termasuklah NUFFNANG ... :) takkan hilang status Glitterati

      Padam
  4. Dua2 ena dah daftar tapi tak aktif guna je. Hurmmm. Rasa nak aktif balik lepas ni.

    BalasPadam
  5. 8share ngan churpchurp tu kene rajin share..senang dapat..so far alhamdulillah..dah boleh cash out dah..tapi biar banyak dulu..heheh..

    BalasPadam
  6. huhu..klu kena cara byk masuk tu..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement