6 Faktor Tak Berjaya Dengan Jobdirumah

Faktor tak berjaya dengan Jobdirumah. Ada ramai yang tertanya-tanya mengapa mereka dah daftar dengan Jobdirumah, tetapi tak berjaya dapat pendapatan mahupun komisen dengan Jobdirumah ini? Ada beberapa faktor untuk mereka lihat, oh ya .. terutama anda yang sudah pun menyertai Jobdirumah ini. Memang tak mudah, seperti yang saya katakan sebelum-sebelum ini, nak dapat duit kerja online ini, anda tidak boleh malas.

Apakah faktor anda tidak berjaya dengan Jobdirumah? Saya suka nak berkongsi pendapat seorang rakan blogger yang memang telah berjaya dengan program Jobdirumah ini, malah beliau telah berjaya menerima beberapa bayaran daripada kerja yang dilakukan menerusi tawaran-tawaran kerja yang ada dalam Jobdirumah.

6 Faktor Peserta Tak Berjaya Dengan Jobdirumah

OHBlogger - tips untuk berjaya dengan buat duit online kerja sampingan jobdirumah

  1. Tidak memahami bahasa Inggeris - Inilah antara punca utama yang buat kebanyakkan peserta program tidak berjaya buat duit online menerusi kerja sampingan yang ditawarkan menerusi Jobdirumah ini.
  2. Tidak memahami kehendak tugasan atau kerja yang ditawarkan - Apabila email peluang kerja yang dihantar oleh Jobdirumah tidak difahami oleh peserta program. Ada yang jadi blur mengenai tugasan apa yang perlu dilaksanakan, dan jenis tawaran kerja apa yang diberikan.
  3. Tidak mengetahui cara yang betul untuk bid kerja - Satu perkara penting yang perlu difahami ialah konsep Project dan Bid yang ada dalam program Jobdirumah ini. Ramai tidak faham dan lakukan bid kerja dengan betul, lalu terlepas peluang untuk buat duit online menerusi kerja sampingan yang ditawarkan.
  4. Menang bid kerja tapi tidak laksana dengan baik - Ramai yang kantoi, dah dapat tawaran, dah menang bid untuk dapatkan kerja, tetapi kerja tidak dilaksanakan. Akibatnya, anda akan disenarai-hitamkan oleh mereka yang mahu anda dapatkan duit menerusi kerja ditawarkan. Sayang sekali, peluang yang ada dipersia-siakan.
  5. Peserta rasa susah mahu buat kerja - Ini antara aspek-aspek yang ada dalam faktor malas. Bila anda rasa susah, maka anda tidak akan buat kerja. Bila tak buat kerja, mana nak dapatkan bayaran? Susah itu hanyalah satu persepsi kepada sesuatu yang anda mahu lakukan dengan mudah. Tak terfikirkan anda mengapa mereka mengiklan tawaran kerja? Kerana mereka mahu mencari orang yang dapat lakukan tugasan tersebut - dan mereka akan bayar jika tugasan dilaksanakan.
  6. Rasa sukar nak ikut langkah dapatkan kerja - Ada project, ada bid - antara perkara penting yang ada dalam program Jobdirumah ini. Ada langkah-langkah perlu untuk anda ikut bagi mendapatkan kerja online yang disediakan. Apabila langkah atau prosedur ini rasa sukar, anda jadi give-up; dan tidak mahu teruskan lagi dengan Jobdirumah. Anda lupa .. bahawa untuk dapatkan kerja di dunia nyata pun ada langkah perlu anda ikuti - cari kerja, apply kerja, interview, tawaran kerja, proses confirm kerja dan sebagainya.

Ok. Rasanya itu sudah cukup nak buktikan kepada mereka yang jadi peserta program Jobdirumah mengapa mereka tidak berjaya.

Hanya yang benar ada iltizam di samping dengan kelayakkan yang diperlukan akan berjaya menerusi program Jobdirumah ini.

Jobdirumah akan dianggap sebagai satu scam jika anda tidak berjaya.
Jobdirumah akan dianggap satu penipuan jika anda berasakan RM50 seumur hidup itu tidak berjaya anda peroleh kembali.

Fikirkan. RM50 seumur hidup .... kalau program ini mahu tipu anda, boleh saja ia minta anda bayar setiap kali anda dapat kerja. Betul tak?

Tak rugi daftar dengan Jobdirumah. Anda akan dapat ilmu bagaimana nak dapat kerja - komisen dalam USD, dan dapatkan tawaran kerja syarikat luar negara. Banyak lagi anda akan peroleh .. tapi semuanya itu akan hanya anda dapat jika sudah daftar dengan Jobdirumah.
Berminat? Daftar di sini - Jobdirumah - Jana Income Sampingan dari Rumah

Tips paling penting untuk berjaya dengan Jobdirumah - Jangan putus asa dan tidak malas.

Post a Comment

7 Comments

  1. jomniaga dah try..nak try la jobdirumah plak..

    ReplyDelete
  2. malas tu sebenarnya faktor terbesar..hehe

    ReplyDelete
  3. Dah try dah hehe malas sikit tu ada la..

    ReplyDelete
  4. Betul tu HH..semua benda akan jadi sukar kalau kita tak buat sungguh..kena usaha and never give up

    ReplyDelete
  5. betul tu. Tapi saya sendiri, bukan malas cuma tak tahu strategi pikat pelanggan..kena banyak belajar lagi.huhu..

    ReplyDelete
  6. Pengen ikutan tuh.. lumayan buat tambahan bayar kuliah..

    ReplyDelete

Komen adalah tanggungjawab anda. Sebarang komen yang ditingalkan tertakluk pada Akta 588 SKMM. Komen dengan nada ilmiah, dan lakukan dengan niat yang murni. Untuk pengiklanan, boleh gunakan borang 'hubungi saya' atau looket.me/hasrulhassan.