Bukti Pendapatan Peserta Jobdirumah. Adakah kerja yang dilakukan menerusi Jobdirumah berbaloi? Kalau anda pandai memilih kerja yang sesuai, boleh je anda jadikan Jobdirumah ini sebagai kerja utama anda, dan bukan lagi sebagai kerja sampingan. Mana taknya, bayaran diterima menerusi kerja mudah yang dilakukan sangat lumayan - kerana dibayar dalam USD dan bukan Ringgit Malaysia.

Err... tak tahu mengenai Jobdirumah ini? Ok, secara ringkas Jobdirumah merupakan sebuah perkhidmatan bagi mereka yang malas nak cari kerja, tetapi pada masa yang sama mahu dapatkan kerja sampingan yang sesuai dengan kemahiran dan kelayakkan yang ada. Mereka yang menyertai Jobdirumah akan diberikan latihan, panduan dan tips untuk mendapatkan kerja sampingan yang menarik dan mudah dilakukan sesuai dengan kebolehan.

Sebagai peserta, anda hanya perlu periksa email untuk tawaran-tawaran kerja yang disediakan dan seterusnya meletakkan 'nilai' (bid) mengenai apa yang boleh anda tawarkan kepada penyedia kerja tersebut.

Bukti Pendapatan Peserta Jobdirumah.com

Adakah mereka bayar? Mari lihat bukti pendapatan salah seorang daripada peserta Jobdirumah ini.
Bukti Pendapatan Peserta Jobdirumah
Bukti Pendapatan Peserta Jobdirumah
Banyak kerja ada di Jobdirumah. Andai mahu cari kerja sampingan yang mudah tanpa susah payah sangat, maka daftarlah dengan Jobdirumah sekarang. Boleh klik pautan ini untuk daftar - Jobdirumah - Panduan Cari Kerja Sampingan Secara Online

10 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Susah nak jawab tu. Tawaran kerja yang mana yakin boleh buat maka terima. Tak boleh jangan terima. Itu je. Tips dan teknik nak dapat job tak boleh nak beritahu sbb ia bergantung pada pemberi kerja.


    Lagipun, rugilah mereka yang berjaya dapat jod menerusi jobdirumah nak beritahu ... nanti mereka tak dapat kerja tu.

    BalasPadam
  2. Guna GOOGLE .. search kriteria yang diberikan tu. Dah faham, baru terima.

    BalasPadam
  3. Kalau terima kerja tu, maka kena pastikan jenis pekerjaan yg ditawarkan, ini mengelakkan daripada tersalah kerja yg dibid tu nanti. Jalan terbaik cari sumber drpd google search dulu kemudian barulah kita bidkan kerja tu. Harap2 rakan lain bileh faham.

    BalasPadam
  4. Memang rugi jika tawaran diterima ditolak. Jln terbaik cari maklumat di google serch dulu baru boleh bidkan kerja tu.

    BalasPadam
  5. Shakira pernah join jugak dulu abang HH, tapi sekejap je terus dah lama Shakira tinggalkan sebab Shakira rasa susah nak BID2 tu :)

    BalasPadam
  6. Bila tak terima terasa rugi pulak...di sini saya nak tanya tuan? Apa yang patut saya lakukan supaya tawaran kerja yang dapat tu membuatkan saya boleh terima kerja yang diberikan itu. Supaya perasaan takkut tu tidak lagi menganggui perasaaan hati ini yang berdebar-debar ni.

    BalasPadam
  7. Minat tu ada, pengalaman tiada...B.Inggeris cuma faham yang mudah-mudah saja...tertelan air liur melihat income yang dapat tu....pernah dapat tawaran tapi takut nak accept/terima ...pasal tak tahu kerja yang bagaimana nanti yang perlu dilakukan bila menerimanya nanti.

    BalasPadam
  8. Hmm ... sesuatu yang tak diterangkan dalam Jobdirumah dengan baik, sbb bid project ni lebih bergantung pada pengiklan tu.

    BalasPadam
  9. saya biasa buat job yang mudah-mudah je. bayaran pun murah-murah tak sampi 1 usd

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement