As-Salam. Digi WWWOW Awards kembali lagi, kali ini dengan nama komersil yang baru - dikenali sebagai Digi WWWOW Internet for All Awards 2013. Pada tahun 2012, adalah merupakan pertama kali ia dipertandingkan dan ia telah memperlihatkan ramai blogger dan pengamal media maya menyertainya. Anda boleh lihat beberapa siri entri saya mengenai Digi WWWOW Awards 2012 ini:


Tetapi tahun 2012 menimbulkan beberapa persoalan terutama apabila keputusan rasmi pemenang diumumkan. Lalu, beberapa blogger memaklumkan bahawa mereka akan memboikot pertandingan ini di masa akan datang. Saya pernah menulis mengenainya di sini:


Jadi, apakah yang bakal berlaku pada tahun ini, itu saya tidak tahu. Blog saya tidak layak bertanding kerana berdasarkan syarat, blog ini tidak menepati mana-mana syarat dipertandingkan. Cukuplah dengan pengalaman saya dengan MSMW2013 yang lalu, cukup manis berada di Top 3 Favourite Educational Blog.
digi wwwow internet for all awards 2013 - panduan blogger blogspot

DiGi WWWOW Internet for All Awards 2013

Pada tahun 2013 ini, Digi WWWOW Internet for All Awards 2013 akan ketengahkan 15 kategori. Jika anda mahu tersenarai dan memeriahkan anugerah tersebut pada tahun ini, dipersilakan untuk mendaftar dan mencalonkan blog atau laman sosial anda dalam kategori-kategori yang ada.

15 Kategori Digi WWWOW Internet for All Awards 2013



Anda boleh pergi ke pautan ini - DiGi WWWOW Internet for All Awards! untuk daftar dan pencalonan.

UPDATE: Keputusan DiGi WWWOW Internet for All Awards 2013 (klik)


6 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. seronok la klo bloger yg establish dah tu hhuhuhu

    http://long-cham.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. Teringin nak join, tapi tak tahu katogeri mana nak pilih. macam tak berapa nak layak. acener tu HH, ke nak main bedal je?

    BalasPadam
  3. dah join sekali.

    tunggu 48jam utk pengesahan dr mereka.

    BalasPadam
  4. Hmm tahun lepas ramai gak yg dah establish .. tak menang pun

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement