As-Salam. Agak lewat sedar, almaklumlah dah tua. Terkinja dengan benda lain sehingga lupa akan yang satu ini. Terima kasih terima kasih banyak-banyak kepada Kak Ina KL kerana telah memilih entri HH - Jomlah Join Contest Blog Kakinakl.com sebagai pemenang tempat kedua.

Kakinakl Tunaikan Hasrat di Hati

Hadiah yang HH dapat merupakan wang tunai dan juga produk kesihatan. Nak tahu berapa yang berjaya dimenangi dan apakah produk kesihatan tersebut, anda perlu jenguk entri ini - Jeng Jeng Jeng Pemenang Kontest.

Buat entri simple je, sudah boleh menang hadiah tunai dan merasa produk tajaan Aku Eryati. Beginilah dunia blog Malaysia, ada peluang yang dihamparkan, cuma kita perlu rajin dan sedikit kreatif untuk memperolehinya. Kalau anda mahu peluang lain yang cukup menarik, boleh cuba untuk join satu kontest ini iaitu Peraduan Keyword Contest Usahawan Kecil. Hadiah yang disediakan juga menarik iaitu wang tunai ... dan anda juga ada peluang untuk dapatkan tip-tip usahawan kecil yang ada di blog penganjur.


Kakinakl.com telah tunaikan hasrat di hati, terima kasih diucapkan. Nasib baik Kak Ina KL singgah datang untuk beritahu, kalau tak .. tertunggu termanggu la jawabnya.

Terima kasih juga buat penaja eyriqaz , kutooobamboo , jaakechik , infonewbie dan eryati.



11 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. assalamualaikum hh...tahniah2 yer...:)

    BalasPadam
  2. tahniah sebab berjaya dan terima kasih sudi join contest akak tu.

    BalasPadam
  3. jangan lupa hantar detail yer

    BalasPadam
  4. lama tak singgah blog sifu rasanya sbb dh kembali bertugas, bz + kelam kabut giler... Entri pun tenggelam timbul. Hr ni sy bw dr bloglist sy. Tahniah sifu sbb menang. Sy stakat ni, blum pernah berjaya lg dlm sbrg segmen / GA. Cuma berjaya menambahkan rakan2 blog n G+ sahaja. Syukur

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement