As-Salam. Beruntung bukan kalau sudah cantik. Pasti akan ada yang suka, dan memberi seribu sejuta peluang padanya. Lihat sahaja peluang yang diberikan kepada blogger Fatin Liyana. Inilah antara kelebihan yang ada pada blogger cantik comel serta cun. 

Namun, kecantikan bukan sekadar sandaran mudah untuk menjadi blogger terkenal. Ada banyak cara lagi. Yang membezakan ialah sejauh mana ia membawa blog anda ke satu tahap untuk dibanggakan. Kelebihan yang ada pada Fatin Liyana telah membawanya jauh dalam dunia blog Malaysia. Selain menjadi blogger yang hot dalam enjin carian pada 2011, Fatin Liyana juga merupakan penerima anugerah Selebriti Blogger dalam MSMW2012.

Wajah bukan segalanya. Ia bonus. Cantik. Semua orang suka kecantikan. Lebih menarik ialah Fatin Liyana bijak menggunakan blog untuk menyerlahkan sifat dirinya. Dari situ, pengunjung terus suka membaca apa jua yang dicerita dan dikongsikan. Entri semuanya nampak cantik, secantik orangnya.



Datin Norjuma, nama cukup unik. Kenapa Datin Norjuma masih disukai? Ini adalah kerana dianya selain dari punyai kecantikkan diri yang perghh ... Datin Norjuma juga tahu menjaga diri dan aib keluarga. Sangat jarang dengar gossip atau cerita tidak enak. 

Cantik Fatin Liyana Bersama Datin Norjuma





Maka, kecantikan itu bonus, satu anugerah Allah S.W.T yang diberikan buat hambaNYA. Pandailah menggunakannya ke arah kebaikan. Dan buat mereka yang punyai wajah cantik jelita, jangan lupa untuk berdoa di hadapan cermin dengan doa berikut:


Kredit Foto: Fatin Liyana

13 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Memang cantik sangat2..

    BalasPadam
  2. Saya memang suka Fatin Liyana dan Datin Norjuma...karakter mereka memang menarik dan entri blog Fatin pun memang menarik

    BalasPadam
  3. betul kecantikan tu satu bonus ja..setuju, kena hargai anugerah Allah

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum hh...memang dua2 sama cantik...:)

    BalasPadam
  5. Kecantikkan perlu dari luaran dan dalaman.

    BalasPadam
  6. Dua2 wanita di atas adalah contoh wanita yang hebat...

    BalasPadam
  7. Dua2 sangat hebat dan cemerlang dalam kerjaya masing2..inilah wanita Islam yang patut kita contohi...

    BalasPadam
  8. kedua2 wanita diatas sangat cantik....

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement