Cinta Tanpa Restu Blogger Namee Roslan

As-Salam. Sebelum bermula bicara lebih panjang, HH ingin ucapkan Selamat Pengantin Baru kepada rakan blogger Namee Roslan. Kenal? Mungkin ada yang tak kenal, dan mungkin ramai yang dah kenal dengan blogger cantik bernama Namee Roslan ni.

Nama sebenar Namee Roslan adalah Nameerah Roslan, seorang blogger yang lahir pada 9 Mei 1988. Pernah jadi satu isu dalam dunia blog Malaysia apabila blogger ini dikatakan bukanlah seorang perempuan! Haaa.. panas gak isu ni ... sampaikan Namee Roslan kena buat entri untuk tunjukkan bahawasanya dia adalah seorang perempuan tulen! Dan yang buat entri pasal Namee Roslan adalah lelaki ini adalah tidak lain blogger yang juga hebat iaitu Amal Espraza dengan blognya TheGarang.

Dan mungkin ada yang tertanya, adakah Namee Roslan ini ada kaitan dengan model, pelakon dan blogger bernama Lynda Roslan? Mungkin juga ada yang tertanya, apakah kaitan Namee Roslan dengan blogger bernama Ujang atau Azfar Roslan? Sebenarnya tak ada kaitan pun.

Gambar Namee Roslan



Sekali lagi tahniah kepada Namee Roslan ... errr kalau kahwin dgn lelaki, takkan lelaki pulak si Namee ni kan kan ... hehehe.... Selamat Pengantin Baru Nameerah.

Cinta Tanpa Restu Namee Roslan


Oh ya ... perkahwinan Namee Roslan ni bukan mudah, ia sebuah kisah yang diceritakan dalam blognya mengenai cinta tanpa restu yang akhirnya berakhir ke jinjang pelamin. Salah satu kisah yang dikongsi yang menarik perhatian HH ialah mengenai Mengapa Mama Restui Hubungan Namee Roslan dan Isham?


Kredit Foto: Namee Roslan

Post a Comment

12 Comments

  1. selamat pengantin baru namee :)

    ReplyDelete
  2. erk...ujang nama dia Azfar Roslan... Affan Roslan tu blogger lagi sorang...

    selamat pengantin baru namee~

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum hh...selamat pengantin baru Namee...:)

    ReplyDelete
  4. @facebook-1079948065:disqus .. dah dah tukar .. mekasih sbb tegur .. adeiihh dah tua .. biasalah ..

    ReplyDelete
  5. :) nantikan gambar dan foto mereka

    ReplyDelete
  6. W'salam @google-b4d8ebbc87b711ec161a79e837f8369d:disqus .... ya .. moga mereka kekal hingga akhir hayat

    ReplyDelete
  7. bro hasrul hassan nk pasang jugak banner msmw tue boleh ja :)

    ReplyDelete
  8. Boleh.. nak jadi penyokong? Nanti saya buatkan satu ... untuk sapa2 nak pasang kat blog mereka.

    ReplyDelete
  9. dah baca kisah namee roslan ni kat blog beliau.. memang cabaran betul kisah percintaan dia.. namun, jodoh dah tertulis dan beliau akhirnya bersatu juga dengan lelaki pilihan hati..tahniah kepada mereka.. semoga berbahagia hinggalah ke akhir hayat..amin..

    ReplyDelete
  10. Kena banyak berdoa, andai jodoh itu telah ditentukan, akhirnya Allah buka hati ibunya nak terima menantu. Menyentuh sekali bila ibunya mengaku tu macam mana boleh terima pilihan si Namee selepas sholat.

    ReplyDelete
  11. Tiba2 tahun 2016 ni, terbuka entri pasal namee ni..
    Tgh lalui benda yg sama dengan keadaan kak namee ni..
    Mmmg susah nak dapatkan restu mak ayah dan keluarga, lebih2 lagi mulut laser org sekeliling yg duk kutuk2, tp In Shaa Allah, Allah ada.. Hanya pada Dia tempat bermohon.. Andai jodoh, susah macam mana pun, Allah akan satukan juga..Moga diri ni tak putus asa macam kak namee tu.. :')
    Syahdu tiba2 Bro HH..

    ReplyDelete

Komen adalah tanggungjawab anda. Sebarang komen yang ditingalkan tertakluk pada Akta 588 SKMM. Komen dengan nada ilmiah, dan lakukan dengan niat yang murni. Untuk pengiklanan, boleh gunakan borang 'hubungi saya' atau looket.me/hasrulhassan.