As-Salam. Unik .... anda hanya perlu keunikkan untuk membolehkan anda tampil hebat dan mendapat perhatian dari semua. Walaupun kadangkala pada awalnya nampak macam pelik, tetapi suatu kepelikkan itulah yang menjadikan ia lain dari yang lain.

Ada yang anggap cara itu menggelikan hati, tetapi itulah yang menjadikan ia satu keajaiban. Pada setengah orang yang lain, ia mungkin hanya bahan lawak, dan buat setengah yang lain ia mungkin sesuatu yang mengagumkan. Apapun, cara itu telah berjaya menarik minat lawan dan kawan.

Memang menakjubkan bagi HH. Ia telah berjaya mencapai lebih 700 juta paparan, lebih 5 juta LIKE. Satu kesan viral yang cukup mengujakan. Bukan mudah nak lakukan, kerana idea ini hanya hadir setelah beberapa tahun ... bukan dibuat baru bangun tidur.


718, 570, 945 ..... jumlah views yang telah berjaya diperolehi setakat entri ini ditulis, dan 5, 088, 440 Like.

Siapakah yang berjaya mendapat angka sebegitu? Anda boleh baca di entri ini: http://goo.gl/SydzE

Dan buat kita, fikir .... kadangkala perkara yang tidak begitu disukai, atau lain dari kebiasaan itulah yang menjadikan orang mahu lihat dan tengok!


4 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement