As-Salam. Untung jadi blogger yang dah dikenali ni, ramai je nak masukkan blog mereka dalam bloglist, tak perlu susah payah buat segmen, buat kontest ... tak perlu nak 'merasuah' blogger lain agar blog dimasukkan ke dalam bloglist. Hebat mereka ni, tak dipaksa, tanpa disuruh ... semua blog dan blogger berlumba masukkan blog mereka ini di dalam bloglist .... dan HH sangat sangat sangat 'dengki' dengan blogger yang bernasib baik ini.

Blog HH susah orang atau blogger lain nak masukkan ke dalam bloglist mereka, kerana blog ini tidaklah semenarik blog-blog lain .... tak ada tutorial, tak ada gambar cun, tak ada satu pun yang difikirkan dapat menambat hati pengunjung dan blogger terutama blogger baru untuk masukkan blog ini di dalam blog mereka. 

Dan ... lagilah bila HH tempelkan muka HH .... yang tak berapa nak kacak ini ... dah tu suami orang anak tiga pulak tu ...huhuhuhuu..... 

Siyes, apa yang HH capai sekarang, merupakan satu usaha keras. Jika ada blogger yang senaraikan blog HH dalam bloglist mereka, HH sangat berterima kasih .... lagi-lagi kepada mereka yang menyenaraikan kerana memang mereka suka baca apa yang HH kongsikan di blog ini.

Ya, sedia maklum dah ... HH bukan blogger #retis macam Ben Ashaari beritahu ..... hebat tak hebat pun, ini adalah kerana adanya pembaca dan pengunjung setia yang dok sokong HH selama ini.

Nak bagi duit .... hmmm HH bukanlah antara blogger yang buat duit berkoyan dari blog ni ...sekadar cukup buat tambang bas dari KL ke Penang je. Jadi, tiada istimewa .... dan kerana tiada keistimewaan itulah, HH sangat-sangat menghargai mereka yang menyenaraikan blog ini di dalam blog mereka.

Terima kasih banyak-banyak.


24 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Kat blog fauziblues.com takde bloglist pun...heheh

    BalasPadam
  2. Kalau akk plk tujuan akk bloglist bloggers bkn kerana name dia femes ke tak..tp kerana akk suka bc blog dia dan utk akk snang nk terjah blog dia..yg kurag femes atau seangkatan dgn blog akk tujuan selain maksud yg sama juga ingin nak promote lg blog dia..(terutama followers sndiri)..lbh kurang mcm tu lah cara akk membalas budi org yg rajin komen n singgah n dh follow blog kita....Itu pun semiggu jer sering bertukar ganti..Bkn blog yg sama jer berminggu2...Kira2 tak pilih kasih lah gitu..akk plk bkn jenis suka pkse org..i done follow u, follow me back...Orang lain tak tau lah plk..

    BalasPadam
  3. xdinafikan.hehehe.jemput join GA http://www.ecadwinkyasha.com/2012/10/year-end-giveaway-1.html

    BalasPadam
  4. saya pun taruk HH dlm list, ok wat.


    http://www.amiraimanakashah.blogspot.com

    BalasPadam
  5. Terima kasih @680144ea581c064e7b7cb23722d4ffdf:disqus

    BalasPadam
  6. menghargai mereka yg byk berjasa...tq HH..blog terawal saya follow

    BalasPadam
  7. Terima kasih kerana menjadikan blog HH antara terawal anda pilih

    BalasPadam
  8. sy buat bloglist mudah je.


    setiap kali saya singgah kali pertama, sy beritau kat admin sy letak di bloglist sy. so tak perlu buat kontest, sbb kalo buat kontest mesti tak berjalan macam orang lain.


    sebab tu sy mula buat bloglist mulai bulan lepas. dan sekarang dah banyak, termasuklah blog ini (bukan nak memuji ya...)

    BalasPadam
  9. Terima kasih kerana letakkan blog ini dalam bloglist tuan

    BalasPadam
  10. hehe. jom bro, jom segmen aku. ada la sikit rasuah. huhu

    http://kertaswarnamerah.blogspot.com/2012/10/kertas-warna-merah-bloglist-20-segmen.html

    BalasPadam
  11. HH ada dlm bloglist yana lh .. ^^

    BalasPadam
  12. alahai tersentuh bila membacanya... takpelah. mia pun dulu bermula dari bawah. tak seglamer blogger2 lain. mia sentiasa usaha keras setiap hari bagi memastikan trafik ok dan blog sentiasa updated.


    tahniah ya HH... pun apa kurangnya.


    memang seronok blog masuk dalam bloglist orang lain.. huhuh tapi apa kan daya kita ni blog biasa2 aja...

    BalasPadam
  13. hehe.. blog HH ni ada lam senarai bloglist saya, saya pun pilih yang hebat2 macam HH ni ja utk letak dlm bloglist.. :)
    org penang juga ke?

    BalasPadam
  14. pelan2 kayuh... semoga makin berjaya

    BalasPadam
  15. MOHAMAD SHAZWAN AZIZAN25 Oktober 2012 pada 1:32 PG

    Thanks Hasrul Hassan for visiting my page :P

    BalasPadam
  16. Dalam bloglist saya, ada HH .. =)

    BalasPadam
  17. He..he... siannya OKje dengar.....janganlah macam tu HH.... HH ni pun dah kira femes bebeno le... kalau nak memujuk diri tu, jangan bandingkan dengan orang di atas, cuba bandingkan ngan orang di bawah sesangat ni....mcm OKje.... pandai meniarap pun idak lagi....he...he..

    BalasPadam
  18. Budak Nakal Blogspot25 Oktober 2012 pada 1:32 PG

    Ahak!...mmg best kalau dah fameskan...blog koz pun x seberapa...:P kalau nk ukur jarak famesnya blog ngan blog HH ni mmh blog HH ni jauh lebih fames^^

    BalasPadam
  19. tak pe bro... blogger yang berusaha keras akan kekal berbanding blogger yang tiba2 glamer dan nama naik mendadak.. yang ni susah nak kekal.. sama2 lah kita berusaha untuk memartabatkan blog kita di alam maya ni..

    BalasPadam
  20. hehehe.biasa la tu...kdg2 buat segmen kumpul senarai bloglist tuk naikkan PR kot.gee =)

    BalasPadam
  21. HUhuhu..bukan cerita sedih la ...saja je buat jiwa kacau ...adehh ....

    BalasPadam
  22. akk masuk kan dalam bloglist akk hasrul nye blog ni sebab senang akk dok tgok selalu nasihat2 yg di buat utk blogger2 baru cam akk ni..boleh belajaq macam2 lah.Kekdg bila klik..tgok uii ni mcm kena kat btg idung aku je..(tp x pe kita belaja kan..hehehe)..tahniah ya dn teruskan buat entry2 yg berguna..:)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement