As-Salam. Nampaknya blog Denaihati semakin hebat, kini sudah ada aplikasi sendiri yang boleh dimuat-turun untuk para pengguna terutama blogger yang punyai telefon bimbit pintar, Android. Satu yang bagi HH sangat mengujakan dan kemajuan yang patut dicontohi ramai.

Jika ada kemahuan, semua boleh dilakukan. Di Denaihati, banyak yang anda boleh pelajari, bukan sekadar membaca entri-entri ilmiah dan pengalaman hebat yang dikongsi oleh Denaihati, tetapi juga tentang bagaimana sebuah blog biasa boleh menggegarkan dunia blog Malaysia dan menjadi satu jenama yang sangat terkenal - tanpa perlu nak paparkan kisah hiburan, gossip atau letak gambar separa bogel.

HH sangat menghormati pemilik blog Denaihati, yang tak lekang dengan idea hebat. Dan kini dengan perkembangan semasa, Denaihati punyai aplikasi Adroid yang boleh dimuat-turun percuma di Google Play Store.

Dapatkan aplikasi android percuma Denaihati di Google Play.



5 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Terima kasih review ni ... cabaran blogging semakin sengit sebab tu kena cari kelainan dan ikut perkembangan semasa.

    BalasPadam
  2. Sama-sama ... kebaikan elok dikongsi oleh semua .. ini satu kejayaan yang bagus yang boleh menaikkan semangat blogging

    BalasPadam
  3. wah terbaik apps sendiri tu hehe awsome:D

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement