As-Salam. Statistik blog ini bagi Mei, Jun dan Julai 2012 ... errr bukan nak tunjuk hebat tapi paparan ini adalah sebagai rujukan buat rakan-rakan blogger yang mahu buat kerjasama dengan HH dalam dunia blog Malaysia - juga sebagai sandaran buat para pengiklan yang teringin dan berminat nak letak iklan di blog ini. Weihh .... ada banyak lagi blog yang lebih hebat statistiknya dari yang ada ini ... jadi, tak ada maknanya HH nak bangga diri ... ye tak?

Statistik Blog Bagi Mei, Jun dan Julai 2012 - Berdasarkan Histats


Statistik Mei 2012 hasrulhassan.com
Statistik Jun 2012 hasrulhassan.com
Statistik Julai 2012 hasrulhassan.com

Tak hebat mana pun ... kejap turun naik, turun naik ...macam tercungap-cungap. Kalau nak tahu, trafik blog yang paling bagus ialah trafik blog yang sentiasa maintain dari awal bulan ke akhir bulan. Namun, buat mereka yang ingin beriklan .... mungkin perlu fikirkan timing yang sesuai untuk beriklan... ye tak? Teringin nak ada trafik begini, buatlah apa yang HH buat, tiru je, copy-paste je apa yang HH lakukan .... insyaAllah ...boleh. Hampir kesemua rahsia trafik blog ini, HH dah ceritakan dalam blog ini. Pandai-pandailah anda sesuaikan dengan blog anda ehhh .... 


Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement