Bila menjadi terkenal, beginilah bahana yang kadangkala perlu dihadapi. Sebenarnya, ini bukan perkara pertama yang berlaku pada Fatin Liyana. Malah, blogger cantik manis ini seringkali dimanipulasikan oleh sesetengah pihak termasuklah blogger sendiri.

Tujuan banyak, bagi blog yang menceritakan soal Fatin Liyana, tentulah mahu menarik trafik yang mencanak-canak. Bagi mereka yang jual barang, seperti tudung ... mungkin mahu melariskan produk mereka.

Fatin Liyana Menjadi 'Model' Ebook Seks?


Terbaru, gambar comel si Fatin Liyana dibuat sebagai cover untuk satu ebook yang khas buat bacaan dewasa bertajuk Rahsia Makam Yang Lima. Ada royalti kot dibayar pada Fatin Liyana ni .... itu HH tak tahu, tapi dari segi tempelan yang ada, nampak ianya bukan dalam kesedaran Fatin Liyana sendiri.

Di dunia ini, sesiapa pun yang popular, pasti akan ada manusia yang cuba ambil kesempatan.

Untuk cerita panas selanjutnya, anda boleh baca kisah, berita dan kupasan isu ini di blog ini:

Gambar Fatin Liyana Dimanipulasi Untuk Ebook Seks

Kepada Fatin Liyana, andai terbaca entri ini, HH simpati dengan keadaan anda, sejak dari dulu lagi. Bila popular, cantik pula tu, ada yang cuba mahu ambil kesempatan. Malang sekali, kes seperti Fatin Liyana ni, saya fikir dah berlebihan dan agak melampau .... takkan tak ada gambar lain kot leh digunakan? Ambil jalan mudah nak promosi produk ... ish ish ish ...

Kredit Foto: Blog Fatin Liyana

10 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Kesian kan bila jadi macam tu..sangat kejam bagi sesiapa yang manipulasikan gambar orang..kena hati2 bila muat naik gambar ke FB atau blog

    BalasPadam
  2. mcm2 la strategi nk lariskn produk..pihak syarikat buku tu boleh dikenakan tindakan saman atau yg sewaktu dgnnya sbb menggunakan muka tuan empunya diri tanpa kebenaran..ingat suka2 hati ke boleh tempek muka org buat cover buku or majalah, lg2 buku2 pasal xxx ni?

    BalasPadam
  3. Hmm, what ppl do these days, sometimes unbelievably hard to accept... Selalu je ada orang yg nak m'ambil kesempatan...

    BalasPadam
  4. Betul .. jadi pastikan blog kita bebas daripada menjadi mangsa anasir jahat ini

    BalasPadam
  5. Paling saya takuti dan waspada

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement