Ini Baru Raya! Itulah tajuk TVC iklan Raya 2014 daripada RTM. Semua iklan Hari Raya 2014 yang nampak relevan dengan situasi semasa. Dalam video tersebut, boleh nampak bagaimana teknologi telah merenggangkan hubungan dan menjadikan kehadiran hari raya menjadi suram. Tapi pandai si ayah..... :)

Pengakhiran TVC iklan Raya 2014 daripada RTM ini, ialah akhirnya semua ahli keluarga dapat merasa suasana raya yang dah lama tak dirasai. Hoho .. siap akhirnya si ayah wefie satu family, post kat Facebook dan dapat ribuan likes .. hoho ... mungkin ini kot trend raya nanti.
 Ini Baru Raya TVC Hari Raya 2014 RTM

Ini Baru Raya - TVC Iklan Raya 2014 RTM


Penafian: Gambar, artikel ataupun video yang ada di blog ini adakala berasal dari pelbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika timbul masalah mengenai perkara ini, anda boleh menghubungi saya disini.

Artikel dan catatan adalah ulasan serta pendapat peribadi saya berdasarkan pengalaman dan pengetahuan. Kesilapan (jika ada) adalah khilaf saya dan mohon dimaafkan.

5 Komen

great piece of sharing abang HH...

Reply

"balik kampung ni, kita gunakan masa dengan sepenuhnya!"
ewah, gunakan masa nak main gajet rupanya. hehehee...

Reply

Ini baru raya! Sebak pulak tengok video ni. Raya kali ni tak beraya dengan mak abah..beraya dengan keluarga mentua.. irrayyan.com

Reply
Peringatan: Komen adalah tanggungjawab anda. Saya tidak bertanggungjawab dengan sebarang ulasan dan komen yang anda tinggalkan. Komen berbaur lucah, provokasi perkauman serta berbentuk iklan adalah dilarang. Hubungi saya disini. andai timbul isu dan masalah.