As-Salam. Pendapatan Adsense memang menjanjikan satu perolehan yang lumayan. Bayangkan, jika blog anda ada trafik yang tinggi, anda dengan mudah boleh menjana sehingga USD10 sebulan .... sama nilai dengan RM30 (lebih kurang).

Ada blogger yang tidak percaya, tetapi hakikatnya platform pengiklanan dengan Google Adsense memang lumayan, cuma apa yang perlu para blogger Malaysia lakukan ialah kekalkan tahap originaliti blog, kurangkan entri yang tiada kaitan dengan tema blog, elakkan entri salin tampal (copy-paste), dan kekalkan trafik yang baik.

Blog juga perlu sentiasa ada update terkini walaupun seminggu hanya ada 2-3 entri, yang penting ada perkara baru yang anda ceritakan di blog anda.

Sebagai untuk menaikkan semangat anda sebagai blogger menggunakan Google Adsense di dalam blog, cuba lihat penyata Google Adsense sehingga Oktober 2012 bagi blog ini - sebelum iklan tersebut disekat atas sebab-sebab tertentu.

Pendapatan Adsense Sehingga Oktober 2012



Sekarang, cuba kalikan atau darabkan dengan nilai matawang ringgit Malaysia .... berapa tu .. wow ..banyakkan? Dengan mudahnya anda boleh dapat sebegitu tanpa perlu suruh orang klik pun pada iklan yang ada, kalau ada iklan lagi best ....

Paling menarik mengenai Google Adsense ialah, ia mengira dan memberikan janaan pendapatan berdasarkan trafik, lebih tinggi trafik ..... lagilah lumayan, kalau ada yang klik ... perghhh bertambahlah lumayan.

Dapatkan segala tips dan petua dan kaedah untuk jana pendapatan Adsense yang telah HH kongsikan dalam blog ini ye ... 

Selamat menjana pendapatan bersama Google Adsense.


Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement