As-Salam. Siapakah yang paling mesra di blog www.hasrulhassan.com ini? Paling mesra bermaksud sering memberikan atau meninggalkan komen di entri-entri blog ini, dan tentulah mereka adalah rakan blogger yang sentiasa beri sokongan kepada blog ini. Siapakah yang menjadi top commentators di ruangan komen dikuasakan oleh Disqus ini?

Anda boleh lihat senarai dan berkenalan dengan blogger-blogger mesra ini di ruangan komentar di bawah, di ruangan community, di situ ada senarai blogger-blogger dan juga pengunjung blog ini yang sentiasa berikan informasi mengenai setiap entri. 

Mereka bukan sahaja menjadi pemberi komen yang mesra, malah telah berjaya mengumpul mata ganjaran rewards yang disediakan menerusi aplikasi PunchTab. Pastikan setiap kali anda singgah ke blog ini, anda klik Like, Google+ mahupun berkongsi entri yang menarik perhatian anda di ruangan Twitter, untuk mendapat 100+ mata ganjaran.

Mata terkumpul membolehkan anda menebus pelbagai hadiah yang telah disediakan di PunchTab, antaranya baucar Starbucks bernilai $5, baucar dari Groupon dan lain-lain. Untuk info, anda hanya perlu klik logo katalog di bawah blog ini.

Top Commentators With Disqus Comment System



Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement