Era pasca Covid ni memang mencabar, ditambah lagi dengan keadaan ekonomi yang agak kurang baik. Walaupun ruang dan peluang pekerjaan itu masih tersedia, tetapi ia terhad untuk golongan tertentu sahaja.

Buat mereka yang sudah menjadi surirumah, peluang nak kembali ke pasaran kerja memang agak sukar. Maka, nak tak nak, perlu mencari cara lain untuk memperoleh pendapatan.

Jana Pendapatan Dengan Jual Sandwich

Cara Buat Duit Jual Sandwich


Salah satu cara nak menjana pendapatan adalah dengan berniaga. Tetapi, perniagaan apa yang laku keras dan ada permintaan berterusan pada waktu sekarang?

Aha ... apakata berniaga dengan menjual makanan yang simple. Contohnya Sandwich!!

Bagaimana Nak Jual Sandwich Sampai Boleh Income Lumayan?

Jana Income dari Rumah Jual Sandwich

Baru-baru ni, saya dapat tahu ada surirumah yang berjaya menjana pendapatan ribuan ringgit dengan berniaga menjual sandwich sahaja. Jual snek simple, bermodal kecil ... hanya dari rumah!

Jadi, persoalannya .. bagaimana geng-geng surirumah ni boleh buat ribuan ringgit dengan menjual sandwich sahaja? Tanpa perlu kedai, gerai .. berniaga benda sama iaitu sandwich?

Bisnes Masyuk Jual Sandwich
Mbr /> Lepas selidik-selidik, rupanya mereka berguru dengan seseorang. Bukan takat mendapatkan resepi membuat sandwich yang sedap, tetapi bagaimana nak menjadikan bisnes menjual sandwich sebagai sumber pendapatan yang lumayan.

Kiranya belajar membuat sandwich dan cara menjual untuk dapat income masyuk setiap bulan!

Kenal Kak Najah?

Ajar Orang Cara Buat dan Jual Sandwich

Semua surirumah ini belajar dengan Kak Najah iaitu seorang wanita yang cukup mahir dalam mengajar orang memasak sambil buat duit.

Kalau ajar masak-memasak ni, boleh dikatakan sesiapa pun boleh. Ala, tengok YouTube, tengok Tiktok atau blog website resepi, insyaAllah dah boleh masak sendiri. Tetapi jarang la ada yang nak ajar memasak untuk berbisnes atau cara bagaimana resepi atau masakan tu boleh dapat income.

Kalau ada pun, mungkin kena masuk bengkel dengan yuran tertentu yang agak tinggi. Uhh mana mampu kalau dah memang surirumah kan?

Ebook Sandwich Mesin Duit Surirumah

Ebook Sandwich Mesin Duit Surirumah

Jadi, untuk kali ini, Kak Najah dah sediakan semua ilmu berkaitan pembuatan sandwich sampai lah boleh jual dalam 1 Ebook iaitu EBOOK SANDWICH MESIN DUIT SURIRUMAH.

Aha .. simple dan tak membebankan .. ye tak?

Kalau ikutkan ada banyak lagi resepi makanan yang boleh buat duit jika tahu caranya. Tapi, saya rasa sandwich antara paling mudah dan senang nak jual.

Sekarang ni, dengan bantuan pembelajaran dari Kak Najah, mana tahu dari sekadar mencuba akan jadi bisnes yang serius hasilkan pendapatan.

Agaknya apa isi kandungan yang Kak Najah ajar dalam Ebook tersebut? Pastu, pasti ramai nak tahu siapa Kak Najah ni?


Ada testimoni lagi dari mereka yang dah berjaya sebagai student Kak Najah - buat duit dengan sandwich.

Klik - Tengok Sendiri

Moga bermanfaat buat anda.

#bisnesdarirumah #bisnesviral #bisnesonline #niagasandwich #tipsjualsandwich #SANDWICHVIRAL


Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement