QRTIGER - salah satu penjana kod QR terkemuka di AS yang dipercayai oleh jenama seperti TikTok, Lululemon, Sodexo, Pepsico, L'occitane, Samsung, Disney, Universal Studios, Hilton Hotels, dan banyak lagi— mengumumkan pada bulan Mei bahawa ia kini boleh didapati dalam Bahasa Melayu dan lebih daripada 20 bahasa lain.

Dengan 83.4 juta imbasan kod QR yang log masuk pada tahun 2022 setakat ini, penjana kod QR terus bersiap sedia untuk memenuhi permintaan pasaran global.

QRTIGER - Penjana Kod QR Termaju dengan Logo, Kini Tersedia dengan Antaramuka Bahasa Melayu

QRTiger Aplikasi Bahasa Melayu Jana Kod QR dengan Logo

Selaras dengan ini, QRTIGER melancarkan antara muka setempat untuk berkhidmat kepada lebih banyak pelanggannya di seluruh dunia dengan menyokong bahasa yang digunakan di lebih daripada 149 negara.

"Tetapan terjemahan bahasa kami hanyalah langkah awal proses yang jauh lebih besar untuk menyetempatkan perisian kami," kata Benjamin Claeys, Ketua Pegawai Eksekutif QRTIGER.

"Dengan cara ini, pengguna global kami dapat mengakses laman utama kami dengan mudah dalam bahasa yang paling mereka selesa, jadi kami akan terus menambahkan lebih banyak lagi bahasa dalam masa terdekat juga."

Kemas kini ini memudahkan pengguna kod QR Malaysia untuk menggunakan antara muka QRTIGER dan menikmati faedah penyelesaian kod QR statik atau dinamik.

Kedua-dua jenis kod QR ini memberikan hubungan antara dunia fizikal dan digital untuk kempen pemasaran dalam talian atau luar talian.

Hasilkan Kod QR Percuma

Kod QR statik, jenis kod QR ini sering digunakan untuk pengalihan URL tetap, boleh dibuat secara percuma di QRTIGER.

Untuk kod QR yang dapat disesuaikan, pengguna boleh memilih untuk melanggan pelan dengan bayaran bulanan atau tahunan minimum dan membuat kod QR dinamik. Kod QR dinamik digunakan secara meluas oleh lebih daripada 850,000 pelanggan QRTIGER di seluruh dunia untuk ciri fleksibiliti, penyesuaian, dan kebolehkesanannya.

QRTIGER dalam Pelbagai Bahasa

QRTiger - Penjana Kod QR dalam Bahasa Melayu

Dengan ciri terjemahan baru QRTIGER, syarikat dan individu di Malaysia dapat melancarkan kempen berkuasa kod QR tempatan dalam Malaysia untuk meningkatkan pasaran sasaran mereka.

Bahasa seperti Deutsch, Itali, Sepanyol, Korea, Thai, Rusia, Portugis, Hindi, dan banyak lagi kini termasuk dalam ciri terbaru penjana kod QR percuma. Pengguna dengan atau tanpa akaun boleh menetapkan bahasa pilihan mereka secara bebas apabila menggunakan laman web QRTIGER.

"Pengguna boleh menukar bahasa sama ada mereka mendaftar masuk di laman web kami atau tidak. Tetapi semestinya, ada kelebihan bagi mereka yang telah membuat akaun dengan QRTIGER,'' tambah Claeys.

Menurut Claeys, pelanggan yang telah melanggan pelan langganan dapat menghasilkan kod QR dinamik seperti URL, vCard, fail, media sosial, menu, editor H5, kedai aplikasi, MP3, Facebook, YouTube, Instagram, kod QR Pinterest, dan juga kod QR multi-URL yang paling unik.

Sesuaikan Kod QR dengan Jenama

Pelanggan juga dapat mengubah kod QR yang dihasilkan untuk menyelaraskan dengan penjenamaan mereka dengan mengubah warna, bentuk, dan menambahkan logo ke kod mereka.

Ketua Pegawai Eksekutif QRTIGER juga menekankan bahawa pengguna yang telah memanfaatkan rancangan langganan mereka dapat menukar bahasa di laman utama, artikel blog, dan halaman arahan penyelesaian kod QR tertentu iaitu media sosial, vCard, kedai aplikasi, dan penyelesaian kod QR Instagram.

QRTIGER - Diakreditasi ISO 27001

Selain daripada banyak penyelesaian kod QR yang ditawarkan, QRTIGER juga menjamin pengalaman yang selamat kepada penggunanya dengan pelbagai langkah keselamatannya. Di antara penjana kod QR teratas dalam talian hari ini, QRTIGER adalah satu-satunya perisian yang diakreditasi ISO 27001.

Termasuk dengan sistem pengurusan maklumat ini disertai dengan pematuhan GDPR, pensijilan SSL, pengesahan dua faktor, dan perlindungan kata laluan.

"Oleh kerana kita berkhidmat kepada khalayak global, kita perlu memastikan bahawa setiap perincian dan maklumat sangat dilindungi daripada serangan keselamatan," tegas Claeys.

"Ini ialah cara kami untuk memastikan bahawa pelanggan kami mempunyai pengalaman yang selamat dengan perisian kami sehingga mereka dapat mempercayai perkhidmatan dan produk kami pada masa yang sama."

Claeys menjelaskan lebih lanjut yang pengalaman pengguna peringkat premium perisian dapat dikaitkan dengan ciri canggih mereka seperti penjanaan kod QR pukal, kod QR API, ciri pembetulan ralat, penyasaran semula, dan pemasaran semula. Setiap satu sangat bermanfaat dalam perniagaan pemasaran.

Ketua Pegawai Eksekutif juga mendakwa yang menyambung ke pengguna sedia ada dan berpotensi perisian penjana kod QR mereka telah menjadi lebih mudah dengan laman web yang diterjemahkan.

Laman web ini sudah menawarkan pilihan kod QR yang anggun, dan menawarkan pelbagai bahasa hanya boleh menjangkau lebih banyak pelanggan yang ingin menggunakan sepenuhnya perkhidmatan mereka dalam bahasa apa sahaja yang mereka pilih.



1 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Menarik. Boleh cuba untuk projek akan datang. Senang kerja dengan QR code. TQ sharing

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement